صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضاعلیه السلام، رزمایش همدلی و مهربانی با توزیع بسته‌های فرهنگی میان کودکان محروم اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی، فرمانده، حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضاعلیه السلام، در این خصوص گفت: در راستای رزمایش‌های همدلی و کمک‌های مومنانه که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح کشور توسط بسیجیان و مردم انسان دوستمان انجام شد حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضاعلیه السلام در یک حرکت نوآورانه و ابتکاری در کنار رزمایش‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی که تا کنون اجرا کرده است اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی، آموزشی میان کودکان محروم و مستمند کرده است.
وی افزود: این بسته‌های فرهنگی که شامل کتاب، دفتر نقاشی، مداد رنگی و نوشت افزار است با مشارکت کانون فکری کودکان و حضور در مناطق محروم میان کودکان توزیع می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضاعلیه السلام، تصریح کرد: در این رزمایش فرهنگی کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی نیز در کنار توزیع بسته‌های فرهنگی آموزش‌های تخصصی مورد نیاز کودکان را در قالب جشن و#پیک_همدلی ارائه می‌کنند.
حسامی ادامه داد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر، امیدواریم اجرای مستمر و پیوسته رزمایش‌های همدلی و مهربانی و توزیع بسته‌های فرهنگی درکنار آموزش‌های تخصصی، کودکان مناطق محروم و حاشیه شهر را تبدیل به سفیرانی برای انتقال مفاهیم اجتماعی، فرهنگی به خانواده‌ها کند.

منبع:روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.