صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: تغییرات دمایی هفته جاری، موجب شد برنامه‌ریزی برای اعمال خاموشی‌ها در شهر مشهد دوروزه شده و جدول قطعی برق برای روز‌های شنبه و یکشنبه اعلام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن حشمتی افزود: پیش از این جدول خاموشی‌ها برای شهر مشهد مدت زمان بیشتر و حدود یک هفته را شامل می‌شد، اما با توجه به اینکه دمای هوای مشهد در هفته جاری کاهش می‌یابد، جدول هفته کنونی دوروزه تنظیم شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که وضعیت دما در کل کشور در هفته جاری همچنان رو به افزایش خواهد بود و این موضوع بر شبکه سراسری برق تاثیرگذار است، با این حال تلاش می‌شود بتوان با مدیریت مصرف، خاموشی‌های بخش خانگی را کاهش داد.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: مدت زمان خاموشی‌ها در جدول مزبور ۲ ساعت در روز پیش بینی شده است و دلیل اینکه در پاره‌ای موارد مدت زمان قطعی برق از این مدت بیشتر می‌شود، اتفاقاتی است که بعضا در شبکه رخ می‌دهد.

حشتمی اظهار داشت: سه مولفه در افزایش یا کاهش خاموشی‌ها و تغییرات در جدول مزبور موثر است که شامل میزان تولید، میزان مصرف و وضعیت دمایی می‌شود و تغییر در هر یک از مولفه‌های مزبور، تغییرات در اعمال خاموشی‌ها را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، جدول خاموشی‌های سطح شهر مشهد از طریق سایت https://www.meedc.ir قابل مشاهده است.

جدول خاموشی برق در مشهد دوروزه شد + لیست مناطق

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
اگه واقعا کمبود برق داریم چرا برق تابلوهای تبلیغاتی در سر چهارراه ها را قطع نمیکن که هیچ ظرورتی ندارد