صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رونق معاملات طلا در بازار مشهد

  • کد خبر: ۷۵۳۵۴
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
همزمان با دهه ولایت و امامت و اعیاد قربان و غدیر، خرید و فروش طلای ساخته شده و سکه در بازار مشهد تقریبا رونق یافته و از رکود گذشته فاصله گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد، محمد باقر معبودی نژاد روز شنبه با بیان این مطلب افزود: شهروندان گاه به دلیل برگزاری مراسم مربوط به اعیاد یا جشن های ازدواج و همچنین با توجه به نزدیکی محرم و آغاز سوگواری ها تلاش می کنند در این دهه خرید طلا و سکه خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: نرخ سکه و طلا طی ۲ ، سه ماهه اخیر تاکنون در نوسان بوده به طوری که نرخ طلا در این مدت بین هر گرم یک میلیون و ۴۰ هزار تا یک میلیون و ۷۰ هزار تومان نوسان داشته است.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: نرخ سکه نیز طی ۲ ، سه ماه اخیر بین ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نوسان بوده است.

معبودی نژاد افزود: در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت گذشته و روزهای پیش رو در ماه محرم، وضعیت بازار طلا و نقره در مشهد خوب است و کشش جذب خریدار را دارد.

 امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار مشهد یک میلیون و ۵۴ هزار تومان، نرخ سکه امامی ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، نرخ سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، نرخ نیم سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نرخ ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نرخ هر مثقال نقره ۹۹۵ عیار ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان، هر گرم نقره ۹۹۵ عیار ۱۸ هزار و ۳۳۷ تومان و هر گرم نقره ۹۲۵ عیار ۱۶ هزار و ۹۶۲ تومان است. 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.