صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باتوجه‌به آغاز واکسیناسیون کرونایی گروه‌های مختلف شغلی در مشهد هم‌زمان با عید غدیر، این سؤال مطرح می‌شود که واکسیناسیون آتش‌نشانان مشهدی از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

جانقربان | شهرآرانیوز- باتوجه‌به آغاز واکسیناسیون کرونایی گروه‌های مختلف شغلی در مشهد هم‌زمان با عید غدیر، این سؤال مطرح می‌شود که واکسیناسیون آتش‌نشانان مشهدی از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در پاسخ به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: زمان دقیق واکسیناسیون آتش‌نشانان اعلام نشده است.

آتشپاد مسعود ظهوریان افزود: نامه درخواست واکسیناسیون همکاران را به مسئولان مربوط داده‌ایم و منتظر پاسخ ستاد ملی کرونا دراین‌زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰نفر در مشهد در این سازمان خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌درستی و با جدیت در ایستگاه‌ها رعایت می‌شود، تاکنون خوشبختانه کرونا برای آتش‌نشانان مشهدی مشکل جدی ایجاد نکرده است و فوتی نداشته‌ایم، اما به‌واسطه شرایط شغلی ضروری است که آتش‌نشانان هرچه زودتر در برابر کرونا واکسینه شوند.

گفتنی است براساس اعلام مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، واکسیناسیون آتش‌نشانان تهرانی از دیروز ۵مرداد آغاز شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.