صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی در سال‌های اخیر مدیران مختلفی به خود دیده است که بیشتر آن‌ها از درون بدنه این اداره بر سکان مدیریت نشسته‌اند. اکنون با تغییراتی که در بدنه دولت صورت می‌گیرد، لزوم تزریق نگاهی جوان، علمی و بانشاط به بدنه ارشاد خراسان رضوی احساس می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی در سال‌های اخیر مدیران مختلفی به خود دیده است که بیشتر آن‌ها از درون بدنه این اداره بر سکان مدیریت نشسته‌اند.

اکنون با تغییراتی که در بدنه دولت صورت می‌گیرد، لزوم تزریق نگاهی جوان، علمی و بانشاط به بدنه ارشاد خراسان رضوی احساس می‌شود.

زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت سیدسعید سرابی، مدیرکل سابق ارشاد خراسان رضوی وجود دارد که در میان گزینه‌های اخیر ارشاد استان عملکردی بهتر را به نمایش گذاشته است.

همچنین افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گزینه دیگری برای این سمت است.

یوسف امینی نیز در تمامی سال‌های اخیر در بدنه ارشاد استان حضور داشته، چهره‌ای بی‌حاشیه از خود به نمایش گذاشته و اکنون نیز صاحب عنوان سرپرست ارشاد استان بوده و ممکن است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جدید حکم او را تمدید کند.

خارج از بدنه ارشاد نیز محمد شیخانی، فعال فرهنگی باسابقه خراسان رضوی که در سال‌های اخیر جریان‌سازی فرهنگی و رسانه‌ای را دنبال کرده  و از نظر علمی نیز تحصیلات مرتبط دارد، از گزینه‌های بلقوه محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.