صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چرا قایدی گل نمی‌زند؟| افت ستاره بوشهری استقلال

  • کد خبر: ۷۶۷۰۹
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
مهدی قایدی در شش بازی اخیر استقلال روند نزولی داشته و به شدت افت کرده است. این بازیکن آخرین گلش را در لیگ برتر مقابل تراکتور به ثمر رساند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، افت شدید مهدی قایدی در بازی‌های اخیر انتقاد‌های زیادی را به دنبال داشته و حتی بعد از بازی با گل گهر برخی خبرنگاران از سرمربی استقلال درباره اینکه چرا این بازیکن را تعویض نمی‌کند، سوال کردند که فرهاد مجیدی هم پشت قایدی درآمد و اعلام کرد او باید در تمام بازی‌ها ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کند.

با این حال روند نزولی مهدی قایدی نکته‌ای نیست که بتوان از کنار آن به سادگی عبور کرد. قایدی ۵۴۰ دقیقه است که برای استقلال گلی نزده است. او آخرین بار مقابل تراکتور پایش به گلزنی باز شد و از آن پس دیگر موفق به گلزنی برای تیمش نشد. حالا باید دید دربازی مهم یکشنبه شب مقابل فولاد آیا پای قایدی به گلزنی باز می‌شود یا اینکه او بدون اینکه گلی در این هفته‌ها برای استقلال به ثمر برساند، با استقلال خداحافظی خواهد کرد. گفته می‌شود قایدی بعد از فینال جام حذفی از استقلال جدا خواهد شد. او یک پیشنهاد از هلند را به مدیران باشگاه استقلال داده و احمد مددی هم نامه پیشنهاد هلندی را در اختیار مجیدی قرارداده تا هر تصمیمی می‌خواهد درباره این بازیکن اتخاذ کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.