صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهدی طارمی را باید بهترین بازیکن بازی با عراق دانست. بازیکنی که یک گل زد و یک پاس گل داد و سهم بالایی درپیروزی تیم ملی ایفا کرد. طارمی سه شنبه شب روی ابر‌ها بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نمایش بی نقص مهدی طارمی در بازی با عراق بسیاری را به آینده تیم ملی در راه صعود به جام جهانی فوتبال بسیار امیدوار کرده است. طارمی در این میدان یک گل زد، یک پاس گل داد و با دوندگی بی امان خود سهم بالایی در موفقیت تیم ملی ایفا کرد. مهدی صعود به جام جهانی را هرگز دور از دسترس نمی‌داند. ستاره فوتبال ایران می‌گوید: قطعا با این هماهنگی و انگیزه که میان بازیکنان شکل گرفته به جام جهانی صعود خواهیم کرد. ما یک مجموعه ایده ال هستیم وتلاش می‌کنیم بهترین‌ها رقم بخورد.

طارمی دراین میدان به عنوان برترین بازیکن زمین نیز برگزیده شد. او این عنوان را حاصل تلاش همه بازیکنان می‌داند: این مهم نیست که چه کسی بهترین بازیکن زمین شود. مهم این است که ما همین طور جلو برویم و صعودمان را خیلی زود به جام جهانی مسجل کنیم. ما به دنبال رسیدن به جام جهانی هستیم، چون لیاقت رسیدن به جام جهانی را داریم.  

طارمی درباره بازی‌های آینده نیز می‌گوید: باید با همه وجود بازی کنیم. هنوز راه صعود را طی نکردیم. باید با انگیزه پیش برویم. این یک رمز است برای موفقیت تیم ملی.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.