صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فاز اول پروژه رودپارک مشهد آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر: ۸۱۲۲۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر عملیات عمرانی بخش اول فاز یک رودپارک به پایان رسیده و دو دریاچه جدید این پروژه آبگیری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر عملیات عمرانی بخش اول فاز یک رودپارک به پایان رسیده و دو دریاچه جدید این پروژه آبگیری شده است.

خلیل الله کاظمی درخصوص این پروژه، افزود: عملیات اجرایی فاز اول پروژه رود پارک به مساحت ۳۸ هکتار از بوستان چهل بازه تا پل ستاری مهرماه ۹۹ آغاز شد.

وی اضافه کرد: فاز دوم پروژه رود پارک نیز ۴۲ هکتار است که از پل پرتوی تا پل نمایشگاه ادامه خواهد داشت.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه در فاز اول ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، اظهارکرد: «رودپارک» دارای ۲۴ هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰ هکتار فضای سبز خواهد بود که با بهره برداری از آن در مجموع سرانه فضای سبز منطقه۱۱ از ۹.۲ به ۱۲ متر افزایش خواهد یافت.

کاظمی تصریح کرد: فاز اول پروژه رود پارک دردو بخش پارک چهل بازه تا دندان پزشکان و از دندان پزشکان تا پل ستاری درحال اجرا است.

وی ادامه داد: اکنون عملیات اجرای بتن مسلح دریاچه‌ها و مسیر رودخانه به پایان رسیده و مسیر‌های پیاده و دیواره سنگی بخش اول نیز انجام شده است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین خاک ریزی پهنه‌های فضای سبز، زیرسازی و آسفالت پارکینگ شماره یک و کف سازی پارکینگ شماره دو و زمین‌های بازی نیز به اتمام رسیده است.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه احداث دو دریاچه فاز اول به صورت کامل پایان یافته است، آبگیری دریاچه‌ها نیز از دو هفته پیش آغاز شده است.

وی ادامه داد: در بحث تامین تجهیزات نیز پایه چراغ‌های مورد نیاز به همراه تجهیزات اتاق‌های پمپاژ خریداری، نصب و راه اندازی شده است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: در بخش دوم که حد فاصل دندان پرشکان تا پل ستاری است نیز، خاکبرداری ادامه دارد و مسیر‌های پیاده و باغ ایرانی در مرحله اجرای عملیات کف سازی قراردارد.

کاظمی افزود: در مجموع اکنون عملیات اجرایی پروژه رود پارک در بخش اول فاز یک به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.