صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خودرو چرا گران شد؟

  • کد خبر: ۸۱۹۱
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
برخلاف رویه دو ماه گذشته در چند روز اخیر قیمت انواع خودرو در بازار افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرودرباره دلایل این گرانی ها گفت: افزایش قیمت‌ها تنها در خودروهای پرتیراژ 2 شرکت خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو رخ داده و برای خودروهای گران‌تر از ۱۰۰ میلیون تومان افزایش قیمتی وجود نداشته است. سعید مؤتمنی افزود: عرضه این خودروها در بازار به‌درستی انجام نمی‌شود. اگر عرضه به اندازه کافی انجام شود، گرانی در بازار خودرو ایجاد نمی‌شود.
مهدی ناصری مقدم، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی به ایرنا گفت: پرداخت مبالغ خرید حمایتی زعفران از کشاورزان در نخستین فرصت صورت می‌گیرد. کشاورزان حتما هنگام تحویل محصول خود، اصل و فتوکپی کارت ملی، معرفی‌نامه جهاد کشاورزی و شماره حساب مربوط به بانک کشاورزی را به همراه داشته باشند.
علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در گفتگو با ایرنا گفت: در پی ابلاغیه جدید وزارت نیرو که تولید برق از محل انرژی‌های تجدیدپذیر را از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر می‌کند، نشستی با شرکت‌های مرتبط با نصب نیروگاه‌های خورشیدی در استان برگزار شد تا برای توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه برنامه‌ریزی شود.
علیرضا کریم‌دادی، مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی به ایرنا گفت: نخستین فراخوان نیازسنجی مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری در استان منتشر شد. مشترکان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح، به سایت cspf-kh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.