صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که یک پزشک ۲۹ ساله مهاجر افغان، برنده جایزه منطقه‌ای پناهندگان نانسن امسال در منطقه آسیا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که یک پزشک ۲۹ ساله مهاجر افغان، برنده جایزه منطقه‌ای پناهندگان نانسن امسال در منطقه آسیا شده است.

طبق این گزارش، جایزه پناهندگی نانسن به دلیل قدردانی از خدمات و تعهد «سلیمه رحمان» به بیماران پاکستانی‌ها و مهاجران افغان در این کشور به وی اهدا شده است.

این سازمان افزوده این جایزه به پاس خدمات و تعهد برجسته رحمان به عنوان یک پناهنده در پاکستان برای خدمات رسانی بی دریغ به بیماران بویژه در طول بیماری کووید-۱۹ اهدا شده است.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که این جایزه نشان دهنده تاثیری است که رحمان برای دیگر زنان و دختران پناهنده افغان گذاشته است.

رحمان در مراسم اعطای این جایزه در سفارت سوئیس در اسلام آباد گفت: دسترسی به آموزش در زندگی ما بسیار مهم است و سرمایه‌گذاری در آموزش زنان سرمایه‌گذاری برای نسل آینده است.

جایزه پناهندگان نانسن (Nansen Refugee Award‎) سالانه توسط کمیساریایی عالی سازمان ملل به فرد، گروه یا سازمانی اعطا می‌شود که خدمات برجسته‌ای به افراد پناهجو انجام می‌دهند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.