صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ظاهراً نمایندگان مجلس لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را از قید دوفوریت خارج کرده و تبدیل به لایحه‌ی عادی نموده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این شرایط احتمال دارد این لایحه با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس به کلی از دستور کار خارج شود.

محمدعلی براتی (فعال صنفی بازنشستگان قروه کردستان) در این رابطه با تاکید بر لزوم توجه نمایندگان به معاش بازنشستگان گفت: نمایندگان مجلس یازدهم از ابتدای روی کار آمدن دولت جدید، شمشیر را علیه معاش بازنشستگان از رو بستند؛ یک روز گفتند افزایش مزد و مستمری تورم‌زاست و روز دیگر ادعا کردند لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی بار مالی دارد و باید از دستور کار خارج شود.

وی ادامه می‌دهد: این رویکرد نمایندگان مجلس با شعار‌هایی که قبل از انتخاب شدن می‌دادند، متفاوت و حتی متضاد است؛ آن‌ها داعیه‌ی حمایت از محرومان داشتند و حالا حاضر نیستند تن به تصویب لایحه‌ای بدهند که در مدت پنج سال، بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی تسویه شود؛ با این حساب، روز‌ها و ماه‌ها بدتری برای تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن در راه است.

به گفته این بازنشسته، نمایندگان مجلس هیچ اعتنایی به معاش مزدبگیران به خصوص بازنشستگان ندارند و درک نمی‌کنند زندگی با حقوق چهار میلیون تومانی و بدون امید به آینده چقدر سخت است!

منبع: ایلنا


اینجا بخوانید: چرا بازنشستگان تأمین‌اجتماعی باید از همسان‌سازی محروم باشند؟


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مجلس به بازنشستگان اهمیت نمی دهد و فراموششان کرده باچند روز اجتماع وتحصن جلو مجلس باید نماینده هارا از خواب بیدار کنیم مگر بازنشسته ها حقوق مازاد وبیشتر از دیگران خواستند که باعث تورم شود بازنشسته ها فقط خواهان رعایت عدالت هستند. که فکر کنم فقط باتجمعات وفریادها بتوانیم به گوش نمایندگان برسانیم