صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین اخبار از افزایش حقوق و دستمزدها در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۸۵۶۶۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
  • ۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حقوق و دستمزد در سال ۱۴۰۱ در سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حقوق و دستمزد در ذیل ستاد بودجه سال ۱۴۰۱ در سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: قرار است در این کمیته به صورت کارشناسی پرداخت حقوق و دستمزد در سال آینده را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه باید از بی سرو سامانی‌ها در حوزه حقوق و دستمزد‌ها جلوگیری شود و پرداختی‌ها بر اساس عدالت باشد، ادامه داد: باید کشور را از وضعیتی که دارد نجات دهیم و یکبار برای همیشه بحث حقوق و دستمزد‌ها را ساماندهی کنیم.

نماینده همدان در مجلس با تاکید بر اینکه باید یک طبقه‌بندی در کارکنان دولت و کشور ایجاد شود، عنوان کرد:باید عدالتی در پرداختی به کارکنان دولت ایجاد شود تا هر ساله مجبور نشویم با مصوبه مجلس و دولت سیستم و جایگاه حقوق و دستمزد را به‌هم بریزیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در حال حاضر معلمان و کارکنان دولت درباره حقوق و دستمزد خود حرف‌های دارند که باید شنیده شود، اظهار داشت: پس از شنیدن این حرف‌ها باید با همکاری دولت و مجلس با کار کارشناسی شیوه مناسبی برای پرداخت حقوق و دستمزد‌ها تعریف شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تاامین اجتماعی بعدبخت
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
باسلام آقای حاجی بابایی شما می فرمایید معلم ها و کارمندان حرف های خودشان را هم دارند بزن بس بازنشستهای تاامین اجتماعی بعد بخت چی کی و کجا و به کی حرف شان و دردشان را بزنند و تا کی با حقارت و سر شکست و شرمنده خانواده باشند آقای حاجی بابایی ما بازنشستها نه امتیاز وام و نه امتیاز فروشگاه و نه امتیاز وام هایی که انها دارند مای بعد بخت نداریم آقایان مسولین کشور چرا بفکر مای بعدبخت و بخت برگشته نیستید مگر ما انسان نیستیم واقعان برای این مسولین و این وزیر وزرا متاسفیم جمله آخر خدایا تورا به خون پاک شهدا قسمت می دهیم حق مظلوم را بستان و اگر مسولین بدانند آه مطلوم بی ثمر نخواهد ماند همیشه سعی میکنند برابری و برادری وهمه در زندگیشان شرمنده خانواده نشوند