صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توضیحات محسن رضایی درباره راه‌اندازی بورس ارزی

  • کد خبر: ۸۶۶۷۷
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه راه‌اندازی بورس ارزی یکی از برنامه‌های دولت خواهد بود، گفت: اصلاحات اساسی دولت در بازار سرمایه شامل بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ملت مقاوم و پرافتخار ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر‌اینکه چشم‌انداز بازار بورس ایران در آینده چه خواهد بود؟، اظهار داشت: بازار سرمایه و بورس از مهمترین بازارهای اقتصادی ایران و جهان است و بخش مهمی از سرمایه‌گذاری‌ها در این بازار سبب افزایش و تقویت تولید محصولات صنعتی و کشاورزی می‌شود.

وی با بیان اینکه ادامه اصلاح و بازنگری کاربردی در ارکان بازار بورس از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: دولت برای ادامه این اصلاحات در حال برنامه‌ریزی بوده و مصمم است که این بازنگری‌ها در راستای تقویت اقتصاد کشور محقق شوند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه راه‌اندازی بورس ارزی نیز یکی از برنامه‌های دولت خواهد بود، گفت: اصلاحات اساسی دولت در بازار سرمایه شامل بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی خواهد بود. به‌طور قطع در آینده شاهد تقویت و بهبود زیرساخت‌های بازار سرمایه در کشور خواهیم بود تا از این طریق جهش اقتصادی محقق شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.