صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: مسافران پرواز کیش‌-مشهد که با حدود ۶ ساعت تأخیر به مقصد رسیده‌اند، از شرکت هواپیمایی مربوط غرامت دریافت می‌کنند.

جانقربان | شهرآرانیوز- سخنگوی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: مسافران پرواز کیش‌-مشهد که با حدود ۶ ساعت تأخیر به مقصد رسیده‌اند، از شرکت هواپیمایی مربوط غرامت دریافت می‌کنند.

حسن جعفری افزود: قصور در تأخیر برعهده فرودگاه کیش است و فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد در این موضوع نقشی ندارد. این پرواز ساعت ۵ صبح به‌جای ۲۲ شب گذشته از مبدأ کیش در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد نشست که با اعتراض مسافران روبه‌رو شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند تأخیر پرواز‌ها را اطلاع‌رسانی کنند و فرودگاه نیز در صورت اطلاع از طریق شرکت‌ها، به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد کرد. تأخیر‌های چندساعته پیش‌بینی‌شده به‌دلیل بارش برف و باران و کاهش دید نیز از طریق فرودگاه به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود.

براساس شنیده‌ها دلیل تاخیر در این پرواز نقص فنی پیش بینی نشده بوده و مسافران یک بلیط رایگان پرواز از شرکت مربوطه به عنوان غرامت دریافت کرده اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.