صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علیپور به دنبال بازگشت به پرسپولیس

  • کد خبر: ۸۸۸۹۹
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
علی علیپور، مهاجم باشگاه ماریتیموی پرتغال بی میل نیست که برای ادامه فوتبال به پرسپولیس بازگردد. او شایعاتی که پیرامونش بود را به کلی تکذیب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی علیپور، مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس که اکنون در باشگاه ماریتیموی پرتغال بازی می‌کند، شایعاتی که از قولش نوشته شده بود دوست ندارد به پرسپولیس بازگردد را تکذیب کرده است. علیپور می‌گوید:من فقط می‌توانم برای برخی افراد تأسف بخورم. واقعا نمی‌دانم چرا آن مصاحبه‌های خیالی منتشر یا شایعاتی علیه من ساخته می‌شود. من با پرسپولیس در فوتبال ایران شناخته شدم و همواره خودم را مدیون این تیم می‌دانم. این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. افتخار می‌کنم بازیکن این تیم بوده ام و بهترین‌ها را برای تیم محبوبم آرزو می‌کنم. من خاطرات غرورانگیزی با پرسپولیس دارم و با این تیم در فوتبال ایران مطرح و قهرمان شدم.

مهاجم سابق سرخ‌ها درپایان حرف‌هایش چنین گفته است:من درحال حاضر بازیکن ماریتیمو هستم، اما بازی برای تیم پرسپولیس افتخاری است که دوست دارم باز هم نصیب من شود. در جواب سئوال شما هم باید بگویم حتما و حتما یک روزی در سال‌های آینده اگر من را بخواهند با افتخار به پرسپولیس برمی گردم و درخدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود.

با توجه به صحبت‌هایی که علیپور انجام داده هیچ بعید نیست که این مهاجم درنیم فصل به پرسپولیس ملحق شود. البته پرسپولیس مشکل حادی درخط حمله ندارد و پرسپولیس بیشتر درخط میانی با معضل رو به رو است که باید دید سران باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی خواهند گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.