صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و انگلیسی‌ها برنده شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب دوم دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و چهره برخی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شد.

در حساس‌ترین مسابقه منچسترسیتی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد پاریس سن ژرمن و ستارگانش عبور کند. گل نخست مسابقه را امباپه برای فرانسوی‌ها به ثمر رساند، اما استرلینگ و خسوس گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند تا پوچتینو با مسی و نیمار مقابل پپ گواردیولا شکست را بپذیرند.

در دیگر دیدار این گروه لایپزیش موفق شد با ۵ گل از سد بروژ بلژیک بگذرد. به این ترتیب منچسترسیتی به عنوان سرگروه و پاریس سن ژرمن به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله بعد شدند.

در گروه لیورپول، شاگردان کلوپ توانستند با ۲ گل صلاح و تیاگو، پورتو و مهدی طارمی را مغلوب سازند. در دیگر دیدار این گروه آث میلان با ۱ گل اتلتیکومادرید را شکست داد تا شانسش را برای صعود افزایش دهد.

لیورپول با ۱۵ امتیاز از ۵ مسابقه صدرنشینی خود را قطعی کرده و ۳ تیم دیگر برای صعود می‌جنگند.

آژاکس هم با برتری ۲ بر ۱ مقابل بشیکتاش صدرنشینی خود را قطعی کرد و راهی مرحله بعد شد. اسپورتینگ لیسبون هم ۳ بر ۱ دورتموند آلمان را شکست داد تا با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد. اسپورتینگ با ۱ مساوی به مرحله بعد راه خواهدیافت و دورتموند راهی لیگ اروپا خواهدشد.

رئال با ۳ گل شریف مولداوی را شکست داد تا هم انتقام دور رفت را بگیرد و هم با ۱۲ امتیاز صدرنشین شود. اینتر هم ۲ گل به شاختار زد تا هر دو تیم صعودشان به مرحله بعد را قطعی نمایند. دیدار آخر دو تیم اینتر و رئال صدرنشین را مشخص خواهدکرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.