صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا گفت: از امروز (چهارشنبه) سامانه بارشی وارد کشور شده و در برخی نقاط کشور سبب بارش باران خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از شبکه خبر، صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا با حضور در برنامه "گفتگوی ۱۸:۳۰" شبکه خبر با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و هشدار سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی از امروز (چهارشنبه، ۱۰ آذر) از شمالغرب وارد کشور شد و استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی درگیر هستند.

وی افزود: وزش باد شدید از جمله پدیده‌های غالب این سامانه بود که شدیدترین بادها را در استان اردبیل شاهد بودیم.

ضیائیان بیان کرد: در ادامه بارش باران و برف از امشب در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌ها آغاز و به‌تدریج استان اردبیل و فردا هم دامنه این بارش‌ها وسیع شده و استان‌های بسیاری را در نیمه غربی دربرمی‌گیرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا گفت: بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، مرکزی، همدان، قم، البرز، تهران، استان‌های ساحلی دریای خزر گیلان، مازندران، گلستان و نیمه‌غربی استان اصفهان درگیر بارش خواهند بود.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است، ادامه داد: به کوهنوردان توصیه می‎شود از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

ضیائیان بیان کرد: این سامانه از روز جمعه به سمت شمال شرق می‌رود و استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، یزد و خراسان جنوبی شاهد بارش‌ برف و باران خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا گفت: برای اغلب گردنه‌ها و ارتفاعات نقاط سردسیر استان‌های مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری کولاک پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.