صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجیدی با رضاوند هم به اختلاف خورد؟

  • کد خبر: ۹۱۴۰۸
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
فرهاد مجیدی درحالی که در دربی ۹۷ آرش رضاوند را با وجود مصدومیتی که داشت، دقایقی به میدان فرستاد، اما در اقدامی غیرمنتظره نام این بازیکن را از فهرست بازی با پیکان کنار گذاشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آرش رضاوند، هافبک شماره 7 آبی‌ها در حالی از فهرست تیمش کنار رفته که سرمربی استقلال در بازی قبل مقابل پرسپولیس با وجود مصدومیتی که برای این بازیکن به وجود آمده بود از او استفاده کرد. مجیدی، اما این بار تصمیم غیرمنتظره‌ای درباره هافبک شماره ۷ خود اتخاذ کرده و نام این بازیکن را از فهرست نهایی کنار گذاشته است. برخی از نزدیکان به باشگاه استقلال تصمیم سرمربی استقلال را فنی می‌دانند و برخی نیز معتقدند تصمیم مجیدی انضباطی است.

با این حال تا اظهار نظر قطعی سرمربی استقلال و این بازیکن نمی‌توان با قطعیت درباره چرایی حذف نام این بازیکن اطلاغ رسانی داشت، اما چنانچه تصمیم سرمربی استقلال انضباطی باشد رضاوند چندمین بازیکنی خواهد بود که در طول این فصل با سرمربی استقلال دچار چالش می‌شود. پیش‌تر رشید مظاهری و بابک مرادی به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده‌اند. سرمربی استقلال در مصاحبه پیش از بازی با پیکان نیز تاکید کرده بود که غیبت برادرش به دلیل مسائل انضباطی بوده، هرچند که پیش‌تر به سرماخوردگی فرزاد مجیدی از سوی فرهاد مجیدی اشاره شده بود! درباره روابط وریا غفوری با سرمربی استقلال نیز نقل قول‌های متفاوتی به گوش می‌رسد.

البته جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال نیز به برخی اختلاف‌ها با سرمربی استقلال ارتباط داده شد هرچند که مصاحبه‌هایی از مجیدی وجود دارد که در آن اعلام کرده اسماعیلی را می‌خواستم. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.