صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هواداران معترض پرسپولیس در مقابل درب وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت این تیم شدند. معترضان براین باورند که دست‌هایی می‌خواهد تعمدا استقلال را قهرمان لیگ برتر کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتراض هواداران پرسپولیس به وضعیت این تیم تمامی ندارد. در هفته‌های اخیر بار‌ها این موضوع تکرار شده و به نظر می‌رسد اوضاع نابسامان این باشگاه موجب برهم ریختگی ذهن هواداران این باشگاه شده است.  تعدادی از هوادارن تیم فوتبال پرسپولیس دراقدامی هماهنگ ساعاتی قبل با تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش خواهان رسیدگی به وضعیت مدیریت این باشگاه شدند.

هواداران پرسپولیس در این تجمع خواستار روشن شدن تکلیف مدیریت این باشگاه شدند واز وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند که زودتر مدیرعامل جدید را برگزینند.   برخی دیگر از معترضان نیز معتقد بودند رویه و شرایط موجود نشان می‌دهد که تلاش‌هایی برای قهرمان شدن رقیب سنتی (استقلال) انجام می‌شود. مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس نیز برای دقایقی در این تجمع حاضر شد و به گفتگو با هواداران پرداخت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی میان هواداران این تیم حضور پیدا کرد که آن‌ها علیه وی شعار داده و خواستار جدایی‌اش از این باشگاه شدند. صدری، اما بدون توجه به این شعار‌ها درحال آرام کردن برخی هواداران بود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.