صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهدی‌ها شب یلدا منتظر برف و باران باشند

  • کد خبر: ۹۲۴۴۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از دوشنبه شب و صبح روز سه شنبه یک سامانه بارشی قوی استان خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این سامانه باعث افزایش ابرناکی و بارش باران و برف در استان خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی اثمری افزود: این سامانه بارشی تا چهارشنبه در استان خراسان رضوی فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: جو استان خراسان رضوی تا بعداز ظهر امروز به طور موقت پایدار است، اما از بعدازظهر در نواحی شمال و غرب استان جو ناپایدار می‌شود که موجب افزایش باد و ابرناکی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده نیز از امشب تا ظهر فردا در استان پیش بینی می‌شود و طی امروز و فردا دمای هوا افزایش پیدا می‌کند و از فردا تا روز چهارشنبه دمای هوا به طور موقت ثابت خواهد بود، اما از روز چهارشنبه دمای هوا اندکی کاهش می‌یابد.

اثمری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین یک درجه زیر صفر تا ۱۵ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی ادامه داد: تربت حیدریه و تربت جام با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۶۵کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.