صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به کام شهداب و هورسان به پایان رسید که موفق به شکست مدعیانی، چون، لبنیات هراز و شهرداری ارومیه شدند. در یزد شهداب، برد قاطعی برابر هراز داشت و بر خلاف بازی‌های قبلی نه تنها " رو دست "نخورد، بلکه با نظم تاکتیکی خوب و دفاع‌های عالی توانست به یک برد ارزشمند و روحیه ساز دست پیدا کند. هرازی‌ها بر عکس بازی‌های قبلی خود، با ضعف عجیب روی حملات برگشتی و دریافت‌ها، پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده و براحتی تسلیم تیم بخود آمده طلوع کیان جوانی شدند که در همین مدت کم، از نظر روحی و روانی خوب با بازیکنان کار کرد و موفق شد، آن‌ها را به شرایط واقعی خودشان نزدیک کند.
در رامسر مسعود آرمات هم به لطف تجربه بالا از هورسان بی رمق و ترسو، یک تیم شجاع و جنگنده ساخته که حداقل برابر هیچ حریفی خود را از پیش باخته نمی‌داند. هورسان مقابل شهرداری ارومیه به یک برد عالی رسید. در سایر بازی‌ها، سپاهان بالاخره برد و در جدالی سخت که با شکست فاصله‌ای نداشت، توانست از سد شهرداری گنبد در دیداری نزدیک عبور کند و بطور موقت از بحران گرفتار آمده خلاصی یابد.
در گرگان جدال دو تیم هم رده پاس و راهیاب را شاگردان سنگدوینی بردند تا همچنان شانس صعود به پلی آف را برای خود حفظ کرده باشند.
در تهران، پیکان این بار درست به هدف زد و از همان ابتدا به تلافی شکست غافلگیرانه بازی رفت، دخل حریف جوان خود را در آورد! و سه بر صفر و زیر ۲۰ در هر ست پیروز شد.
در ورامین شهرداری ورامین بعد از مدت‌ها، به سختی موفق به بردن سایپای جوان شد و خداپرست سرانجام، نفسی به آسودگی کشیده و خیالش از بابت سقوط راحت شد. تازه با این برد ورامینی‌ها امید به صعود به پلی آف را هم پیدا کردند. در رفسنجان مس باز هم گل کاشت و به پنجمین برد متوالی اش در داربی استان کرمان رسید. بردن فولاد سیرجان قهرمان ایران و آسیا برای مسی‌های تقویت شده در نیم فصل دوم، یک برد متفاوت با سایر برد‌ها بود!

نتایج کامل دیدارهای هفته شانزدهم
مس رفسنجان ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان ۲؛ (۲۵-۱۹)، (۲۴-۲۶)، (۲۰-۲۵)، (۲۵-۲۳)، (۱۵-۱۱)

پاس گرگان ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۲؛ (۲۱-۲۵)، (۲۵-۲۳)، (۲۵-۱۷)، (۲۳-۲۵)، (۱۵-۱۲)

پیکان ۳ – آذرباتری ارومیه صفر؛ (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۱۶)

هورسان رامسر ۳ – شهرداری ارومیه یک؛ (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۸)، (۲۶-۲۸)، (۲۶-۲۴)

شهرداری گنبد ۲ – فولاد مبارکه سپاهان ۳؛ (۲۵-۲۳)، (۲۳-۲۵)، (۱۷-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۱۰-۱۵)

شهداب یزد ۳ – لبنیات هراز آمل صفر؛ (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۱)

شهرداری ورامین ۳ – سایپا ۲؛ (۲۵-۱۹)، (۱۸-۲۵)، (۱۹-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۱۵-۱۲)

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.