صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیران باشگاه پرسپولیس پیش از جذب بازیکن جدید در راستای تقویت این تیم ابتدا باید ۳۰ درصد باقی مانده از حقوق بازیکنان به علاوه پاداش‌ها را پرداخت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خبر‌هایی درباره جذب چهار بازیکن برای تقویت این تیم در نیم فصل به گوش می‌رسد. درهمین راستا مذاکراتی هم با برخی بازیکنان شده و حضور بازیکنانی از جمله رامین رضاییان درپرسپولیس قطعی شده است.

اما باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به اهداف نقل و انتقالاتی خود نیازمند بودجه چشمگیری است. این باشگاه علاوه برتامین بودجه خرید بازیکنان جدید باید ۳۰ درصد باقی مانده از حقوق بازیکنان را که از نیم فصل اول باقی مانده بپردازند و پاداش‌ها را نیز پرداخت کند.

با توجه به حجم عظیم دستمزد باقی مانده بازیکنان این تیم از نیم فصل اول و اهداف نقل و انتقالاتی مدیرعامل جدید این باشگاه باید مبلغ قابل توجهی را تامین کند که هنوز دراین راستا شفاف سازی نشده است. بخش اعظمی از نگرانی هواداران باشگاه پرسپولیس نیز از این نقطه نشات می‌گیرد و سرخ‌ها منتظرند مدیرعامل جدید بودجه مطلوبی را وارد خزانه باشگاه کند تا همه اهداف نقل وانتقالاتی نیم فصل دوم محقق شود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.