آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نجات کودک ربوده شده بعد از ۶ روز از داخل چاه ۴۰ متری در کرمان + عکس

  • کد خبر: ۱۰۰۲۴۷
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
نجات کودک ربوده شده بعد از ۶ روز از داخل چاه ۴۰ متری در کرمان + عکس
پسربچه ۶ ساله ربوده شده در یکی از خیابان‌های شهر کرمان، با دستگیری آدم ربای ۳۵ ساله، پس از شش روز زنده از چاه بیرون آورده شد، گفته می‌شود این پسربچه از کودکان کار به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح این خبر افزود: براساس بررسی‌های تخصصی قضایی و انتظامی، متهم غیربومی این پرونده که حدود ۳۵ سال سن دارد، در روز حادثه (۲۸ بهمن ماه) با فریب کودک شش ساله ـکه از کودکان کار به شمار می‌رود ـ به بهانه خرید دوچرخه برای وی و به انگیزه سرقت، او را به بیابان کشانده و به درون چاهی پرتاب کرده است.

وی تصریح کرد: در ابتدا هویت فرد رباینده مشخص نبود، اما با اقدامات شبانه روزی بازپرس ویژه قتل و عوامل و کارآگاهان پلیس آگاهی و با استفاده از روش‌های تخصصی، هویت رباینده مشخص و محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی شد و بازپرس این پرونده با همراهی رییس پلیس آگاهی استان و کارآگاهان این رده انتظامی به شهرستان مذکور عزیمت کرده و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان یادآور شد: متهم در ابتدا حاضر به اقرار و نشان دادن محل اختفای کودک نشد که نهایتا با بازجویی‌های فنی اعتراف کرد که با توجه به اینکه احتمال لو رفتن وی وجود داشته به قصد قتل، کودک را به درون چاهی هل داده است تا آثار جنایت خود را از بین ببرد.

سالاری اظهارداشت: بلافاصله پس از مشخص شدن محل حضور کودک و با در نظر گرفتن فرضیه فوت وی، بازپرس ویژه قتل، رییس پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی، عوامل پزشکی قانونی، اورژانس، آتش نشانی و ... با راهنمایی متهم در محل چاه مذکور حضور یافتند و خوشبختانه این کودک پس از شش روز بدون غذا و آب، زنده از چاه ۴۰ متری بیرون کشیده شد.

وی گفت: خوشبختانه این کودک هیچگونه شکستگی نداشته است و جهت مداوا و بهبود به بیمارستان منتقل شده است و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

سالاری ادامه داد: آزمایش‌های لازم به منظور مشخص شدن وضعیت سلامت کامل جسمی وی در دست انجام است.

مدعی العموم در کرمان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان، احمدی؛ بازپرس پرونده و رئیس و کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری متهم، گفت: این پرونده به منظور عبرت آموزی و مقابله فوری با جرایم خاص، به صورت خارج از نوبت و ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نجات کودک ربوده شده بعد از ۶ روز از داخل چاه ۴۰ متری در کرمان + عکس

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->