توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

مأمور پلیس که با ضربات چاقوی اشرار زخمی شده بود به شهادت رسید + جزئیات

  • کد خبر: ۱۰۰۴۸۱
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
  • ۷
مأمور پلیس که با ضربات چاقوی اشرار زخمی شده بود به شهادت رسید + جزئیات
ستوان دوم «احسان پای‌خسته»، افسر یگان ویژه استان خراسان‌رضوی، که جمعه گذشته در جریان درگیری با ۲ شرور در حاشیه شهر مشهد با ضربه چاقو زخمی شده بود، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره گفت: افسر وظیفه شناس یگان ویژه خراسان رضوی ظهر روز جمعه گذشته در جمعه بازار حاشیه شهر مشهد، هنگام انجام وظیفه و برای بررسی مدارک ۲ شرور موتور سوار به ضرب چاقوی این افراد مجروح شده بود.

وی ادامه داد: این افسر وظیفه‌شناس که به بیمارستان منتقل شده‌ بود؛ بامداد امروز هشتم اسفند در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد به فیض شهادت نایل آمد.

سیزدهم بهمن امسال حادثه حمله به یکی از افسران نیروی انتظامی در شهر شیراز منجر به شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر شد. ماجرای تلخی که با انتشار تصاویر لحظه شهادت، موجی از نگرانی‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت.

یکی از انتقاد‌های بجایی که درباره این پرونده فضای رسانه‌ای کشور را تسخیر کرد، مرتبط با محدودیت‌های استفاده از سلاح بود که مأموران انتظامی برای استفاده از تفنگ، باید پیچ و خم‌های زیادی را در کسری از ثانیه پشت سر بگذارند و در بزنگاه‌هایی همچون حادثه شیراز گاهی مأمور فرصت استفاده از سلاح را پیدا نمی‌کند. البته تاکنون مجلس نشینان و پلیس وعده‌هایی برای حل این مشکلات قانونی داده اند. بیست و سه روز پس از حادثه شیراز، روز جمعه واقعه مشابه و تأسف برانگیزی در بولوار طبرسی شمالی مشهد رخ داد و یکی از مأموران انتظامی مشهد با چاقوی یک متهم زخمی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شد.

وقوع حادثه در جمعه‌ای که گذشت

مشهد دارای روزبازار‌های زیادی است که مهم‌ترین آن‌ها جمعه بازار‌های مختلف هستند. احتمال وقوع انواع جرائم در این روزبازار‌ها منجر شده تا پلیس تدابیری ویژه بیندیشد و هر جمعه تعدادی نیرو به منظور ارتقای امنیت این روز بازار‌ها در محل حاضر شوند.

یکی از این بازار‌ها در انتهای بولوار طبرسی شمالی مشهد برگزار می‌شود. جمعه‌ای که گذشت یکی از افسران وظیفه شناس نیروی انتظامی هنگام برقراری نظم در این محل متوجه حرکات مشکوک فردی اطراف خودرو‌های پارک شده در حاشیه این بازار می‌شود.

او برای بررسی موضوع به سمت این فرد می‌رود، اما متهم به محض دیدن مأمور بدون اینکه اجازه بدهد اتفاق‌های بعدی رخ دهد یا سؤالی پرسیده شود، ناغافل با بیرون کشیدن چاقو به پلیس حمله‌ می‌کند و با چاقو ضرباتی به ران پای مأمور نیروی انتظامی می‌زند.

پس از این حادثه افسر پلیس که فرصت هیچ گونه عکس العملی را پیدا نکرده روی زمین‌ می‌افتد و متهم از صحنه متواری می‌شود.

با حضور شهروندان در محل و اعلام حادثه به پلیس ۱۱۰ و اورژانس پزشکی، تکنیسین‌های اورژانس در محل حاضر می‌شوند و پیکر غرق به خون این مأمور که در حالت نیمه بیهوشی بوده را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل می‌کنند.

فرار متهم با موتورسیکلت

برای دریافت جزئیات این پرونده و همچنین وضعیت مصدوم که به گفته نزدیکانش به کما رفته بود، به سراغ رئیس پلیس مشهد می‌رویم.

سرهنگ حسین دهقانپور در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار ما گفت: با اعلام حادثه در حاشیه یکی از روزبازار‌های مشهد بلافاصله دستور رسیدگی به پرونده و شناسایی متهمان صادر شد.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که حمله متهم کاملا غافل گیرانه بوده است به نحوی که مأمور ما نتوانسته از خود دفاع کند، در ادامه نیز مشخص شد که متهم پس از زخمی کردن این افسر نیروی انتظامی، بلافاصله به سمت موتورسیکلتی که یک نفر سوار برآن بوده رفته و پس از نشستن بر ترک موتور از محل متواری شده است.

راننده موتورسیکلت بازداشت شد

به گفته دهقانپور این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و یکی از سرنخ‌های مهم برای رسیدن به متهم فراری، شناسایی مالک موتورسیکلت بود. در این راستا اقدامات تخصصی گسترده‌ای انجام شد و منجر به شناسایی این فرد شد.

وی افزود: با انجام هماهنگی‌های قضایی، راکب موتورسیکلت که در فرار متهم نقش داشته است، در مشهد دستگیر شد.

در جست وجوی ضارب

رئیس پلیس مشهد با اعلام اینکه با سرنخ‌های موجود به زودی متهم دستگیر و به صورت قاطع با او برخورد خواهد شد، بیان کرد: اجازه هیچ گونه شرارت و اوباشیگری را در مشهد به متهمان نمی‌دهیم و برابر با تکالیف قانونی مان که ایجاد نظم و امنیت در کلان شهر مشهد است، قاطعانه مقابل متهمان می‌ایستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
آخ تاقیامت هرروزشهادت عزیزان ازدست ارازوالواوباش. چراقانون دستوراعدام این شیطان صفتانمیدهدبخداآه یتیمان ومردم دامنگیرتان میشود روحتشادعزیزهموطن تاکی بایدشاهداین مصیبتهاوداغهاشویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
این شهید،دوست وهمکارعزیزم بود،دوتا بچه کوچیک داره طفلک توسط دوتا دزد معتاد عوضی شهید شد
سجاد توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
با عرض سلام
خواهشن به مامورین نیرو انتظامی اجازه حمل سلاح بدهید وهمچنین اجازه شلیک .خوب الان چنین جونی حیف نیست که بخواد به دست معلوم نیست چه حیوانی از دست بره؟؟؟
من خودم کاسب روز بازارهای مشهد هستم و آقا احسان رو کاملا می‌شناختم بخدا با شنیدن این خبر خیلی متاسف و به شدت ناراحت شدم
خداوند به خانواده شهید پای خسته صبر و بردباری بدهد مخصوصا به نوزاد سه ماه اش
عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی سرور ان گرامی نیروهای انتطا می شهادت این عزیز وجوان را به خانواده اش تسلیت عرض میکنم خداوند به خانواده اش صبر بده خودش با امام حسین مهشور کن بخدا جگر ادم میسوزه انگار فرزند خودمان است چه فرقی داره ی اشعال برای دزدی یا هر کاری بیاد جان ی جوان بگیره اگه لب مرز باشه میگی اتفاق اینارو لحظه خیلی زیاد باید درمله عام اعدام کنن لعنت خدا بر این اشعال های که جان بهترین عزیزان مارو گرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
خدایا فقط خودت به داد این ملت و مردم برس واقعا دیگه کم آوردیم وخسته شدیم
Abas
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
متاسفانه
تعداد این جور جنایت ها زیاد شده
که دو علت دارد یکی فقر که خیلی مهم است
و دیگری قاطع نبودن قانون در برخورد با اشرار مصلح و اشرار
اشرار
Germany
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
آزادی خواهن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->