سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

برنامه‌های موبایلی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیند

  • کد خبر: ۱۰۲۲۶۵
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷
برنامه‌های موبایلی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیند
در گذشته اگر می‌خواستید به سفر بروید، باید از قبل نقشه‌های کاغذی مقصد را تهیه می‌کردید. اما امروز گسترده‌تر شدن اپلیکیشن‌های موبایلی جای آن‌ها را گرفته و کار را برای سفر کردن راحت کرده‌اند. امروز می‌خواهیم با تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند در سفر‌های نوروزی به کارتان بیایند بیشتر آشنا شویم.

به گزارش شهرآرانیوز - چند روز دیگر تعطیلات عید نوروز آغاز خواهند شد و امسال به لطف واکسیناسیون گسترده‌ای که در کشورمان انجام شده است، می‌توان با خیال راحت‌تر رهسپار سفر شد. در گذشته اگر می‌خواستید به سفر بروید، باید از قبل نقشه‌های کاغذی مقصد را تهیه می‌کردید و خیلی از اطلاعات لازم درباره مسیر و موارد مختلف سفر را از قبل به دست می‌آوردید. اما امروز گسترده‌تر شدن اپلیکیشن‌های موبایلی جای آن‌ها را گرفته و کار را برای سفر کردن راحت کرده‌اند. امروز می‌خواهیم با تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند در سفر‌های نوروزی به کارتان بیایند بیشتر آشنا شویم.

برای دانلود برنامه‌ها روی عکس آن‌ها کلیک کنید

برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندچمدان

جمع‌آوری وسایل و آماده کردن چمدان همیشه یکی از کار‌های لذت‌بخش و سخت هر سفر است. افراد بسیاری به صورت ذهنی فهرستی از وسایل مورد نیاز را جمع می‌کنند، اما یکی از بدترین اتفاقات این است که بعد از حرکت به سمت مقصد متوجه شوید به طور مثال شناسنامه خود را جا گذاشته‌اید. اپلیکیشن چمدان برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات ساخته شده است. با این اپلیکیشن می‌توانید فهرست وسایل بسازید و هم‌زمان با جمع‌آوری، تیک آن‌ها را هم بزنید تا مطمئن باشید چیزی را جا نخواهید گذاشت.


برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندآی‌بنزین

اگر قصد دارید با وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل اتوبوس، قطار یا هواپیما به سفر بروید، خیلی از دردسر‌های مسیر رسیدن به مقصد را نخواهید داشت. اما اگر با خودرو شخصی خود سفر می‌کنید، یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید تمام نشدن بنزین است. اپلیکیشن آی‌بنزین به شما کمک می‌کند به‌سادگی نزدیک‌ترین پمپ بنزین را پیدا کنید. با اجرای اپلیکیشن کافی است به اینترنت متصل و GPS را فعال کنید. بعد از یافتن مکان جغرافیایی، نزدیک‌ترین جایگاه سوخت به شما نشان داده می‌شود. هم‌چنین با رفتن از پایین به بالای برنامه، می‌توانید فهرست نزدیک‌ترین جایگاه‌ها را مشاهده کنید.


برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندفوراسکوئر

با استفاده از اپلیکیشن فوراسکوئر به‌سادگی می‌توانید نزدیک‌ترین کافه، رستوران، موزه، فروشگاه و هر محل دیگری را که در آن ثبت شده باشد در مقصد سفرتان پیدا کنید. یکی از قابلیت‌های مفید برنامه فوراسکوئر این است که می‌توانید پیشنهاد‌های خود را به برای نمونه درباره سرویس‌دهی یک رستوران بنویسید و هم‌چنین نظرات دیگر کاربران را مشاهده کنید. خوشبختانه به لطف کاربران فعال ایرانی، اطلاعات بسیار زیادی از مکان‌های دیدنی و پیشنهاد‌های آن‌ها در این برنامه وجود دارد.


برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندلذت سفر

برنامه لذت سفر یک راهنمای گردشگری بسیار خوب برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن مجموعه بسیار متنوعی از هتل‌ها و قیمت‌های آن‌ها، اطلاعات شهرها، جاذبه‌های گردشگری و هم‌چنین موقیت جغرافیایی همه آن‌ها را گرد هم آورده است. هم‌چنین شما امکان مشاهده نظرات کاربران، مقایسه هتل‌ها و رزرو آنلاین اتاق را با این برنامه خواهید داشت. علاوه بر این امکانات، به وسیله قابلیت مسیریابی این برنامه می‌توانید پس از انتخاب مقصد مورد نظر، بهترین مسیر رسیدن به آن را مشاهده کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->