زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران ایران در کافا با چاشنی درخشش خراسانی‌ها

  • کد خبر: ۱۰۲۴۲۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران ایران در کافا با چاشنی درخشش خراسانی‌ها
تیم‌ملی فوتبال دختران کمتر از ۱۸ سال ایران قهرمان مسابقات آسیای مرکزی شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۰، مسابقات فوتبال چهارجانبه دختران کمتر از هجده سال کافا (اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی) به پایان رسید و ایران قهرمان شد. مریم آزمون، سرمربی تیم فوتبال دختران کمتر از هجده سال، در فهرستش توجه زیادی به خراسانی‌ها داشت؛ یک‌چهارم فهرست او دختران خراسان‌رضوی بودند. کیمیا کافی، مریم سلیمان‌پور، الهه افشاردوست، سارا دیدار و فاطمه سرورزاده فوتبالیست‌های استان بودند که در سه بازی به میدان رفتند. آن‌ها در این قهرمانی سهیم بودند. سارا دیدار، کیمیا کافی و الهه افشاردوست هرکدام یک گل به‌ثمر رساندند و مریم سلیمان‌پور نیز پاس گل داد. ملی‌پوشان کشورمان با کسب سه پیروزی برابر تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان عنوان قهرمانی تورنمنت کافا را به خود اختصاص دادند.

مریم آزمون: ایران لایق قهرمانی بود

مریم آزمون، سرمربی تیم‌ملی فوتبال دختران کمتر از هجده سال ایران، پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا گفت: بازی سختی داشتیم. بارش باران شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود. فشار زیادی روی بازیکنان بود. قرقیز‌ها قدرت تیمی خوبی داشتند و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند، اما توانستیم بر آن‌ها غلبه کنیم. شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند.

۱۴ گل در ۳ بازی

ایران در اولین گام ازبکستان را شکست داد. این بازی با تک‌گل دقیقه۳۳ نگین زندی، بازیکن ایذه‌ای تیم خاتون بم، برابر ازبکستان به برتری رسید. پیروزی ایران می‌توانست پرگل‌تر باشد، اما دختران ایران چند موقعیت گل‌زنی را از دست دادند. همچنین گل رکسانا معصومی نیز مردود اعلام شد. ازبکستان درپی اخراج دو بازیکنش در این بازی، ۹نفره بازی را به پایان رساند و زیر فشار بود.

در دومین بازی تیم‌ملی ایران زیر باران تاجیکستان را گلباران کرد. زیر بارش باران دختران ملی‌پوش ایران با نتیجه ۱۱بر ۰ تاجیکستان را شکست دادند. در این بازی نگین زندی در دقیقه۴ اولین گل ایران را به‌ثمر رساند و اتفاق ناگوار برای تاجیکستان، اخراج مستقیم بازیکن این تیم در دقیقه ۷ بازی پس از خطا روی نگین زندی بود. در دقیقه۲۴ فاطمه پسندیده با دریافت کارت قرمز مستقیم مجبور شد زمین بازی را ترک کند و دو تیم ۱۰نفره شدند. سارا دیدار در دقیقه۲۵ دومین گل ایران را وارد دروازه تاجیکستان کرد. سومین گل ایران را نگین زندی در دقیقه۳۴ با پاس گل مریم سلیمان‌پور وارد دروازه تاجیک‌ها کرد. ایران در دقیقه۴۵ به‌وسیله هستی فروزنده و با شوت مستقیم از پشت محوطه جریمه به گل چهارم رسید تا ایران نیمه نخست را ۴بر ۰ با برد پشت‌سر بگذارد.

در نیمه دوم، پنجمین گل ایران از روی نقطه پنالتی به‌وسیله زهرا معصومی در دقیقه۵۴ زده شد. زهرا معصومی ششمین گل خود را با پاس محدثه ذلفی در دقیقه۶۴ وارد دروازه حریف کرد و نگین زندی در دقیقه۷۱ هفتمین گل ایران را به‌ثمر رساند. هشتمین گل ایران را نگین زندی در دقیقه۷۳ وارد دروازه تاجیک‌ها کرد. نهمین گل ایران را زهرا معصومی به‌ثمر رساند. کیمیا کافی در دقیقه۸۴ دهمین گل ایران را به‌ثمر رساند و یازدهمین گل ایران را محدثه ذلفی در دقیقه۸۸ وارد دروازه تاجیک‌ها کرد. روز گذشته سومین دیدار از تورنمنت فوتبال دختران کمتر از هجده سال کافا در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد.

آخرین دیدار البته برای ایران ساده پیش نرفت و ایران در نیمه نخست یک گل دریافت کرد و بازنده به رختکن رفت، اما توانست در نیمه مربیان جبران مافات کند. گل اول قرقیزستان در دقیقه۲۶ زده شد. فاطمه یوسفی در دقیقه۴۴ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. نیمه دوم این دیدار با بازی هجومی ملی‌پوشان ایران آغاز شد که شاگردان آزمون درنهایت در دقیقه۵۴ به گل رسیدند. الهه افشاردوست در دقیقه۵۴ گل تساوی را به‌ثمر رساند. دومین گل ایران در دقیقه۶۱ از سوی نگین زندی و پاس محدثه ذلفی به‌ثمر رسید. درنهایت سومین دیدار تیم‌ملی ایران برابر قرقیزستان با پیروزی ملی‌پوشان ایران و با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->