توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

با این ۴ تمرین ساده در سال جدید شخصیت خود را تغییر دهید

  • کد خبر: ۱۰۲۵۹۱
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
با این ۴ تمرین ساده در سال جدید شخصیت خود را تغییر دهید
احساس رضایت و خشنودی در زندگی هر فرد نیازمند شناخت خود و پرورش شخصیت در جهت مثبت است.

به گزارش شهرآرانیوز، تاکنون روانشناسان معتقد بودند شخصیت هر فرد در طول زندگی‌اش تقریبا ثابت و بدون تغییر می‌ماند. با این حال اکنون محققان به این نتیجه رسیده‌اند که شخصیت هر کس در مسیر زندگی‌اش تکامل می‌یابد و بررسی‌های متعددی نشان داده شخصیت را می‌توان آگاهانه و به‌عمد تغییر داد. در واقع افراد می‌توانند شخصیت خود را به‌گونه‌ای تغییر دهند تا به رضایت و خشنودی از زندگی و حتی سلامت ذهنی دست یابند.

با تمرین‌های زیر می‌توانید به هر یک از ویژگی‌های زیر در راستای تغییر شخصیت و در نهایت رضایت و خشنودی از زندگی دست یابید:

برونگرایی

صحبت با افراد جدید مانند پیشخدمت و صندوقدار در رستوران یا ارائه نظر مثبت درباره یک مطلب در رسانه‌های اجتماعی. در مراحل بعدی می‌توان دوستی را به کافه دعوت و درباره موضوعات مختلف با او صحبت یا حتی در گردهمایی‌های اجتماعی شرکت کرد. کار‌هایی که باعث می‌شود با دیگران در ارتباط باشید، برونگرایی‌تان را تقویت می‌کند.

ثبات عاطفی

یادداشت هر چیزی که قدردان آن هستید. هنگام نگرانی در مورد موضوعی، به بهترین نتایج احتمالی فکر کنید تا از نگرانی‌تان کاسته شود. به مؤسسات خیریه کمک کنید. در هر تجربه منفی، ویژگی‌های مثبت آن را پیدا کنید. اگر موضوعی شما را عصبانی و ناراحت کرده است، درباره علت آن به‌دقت فکر کنید.

سازگاری و توافق‌پذیری

بهترین نقطه شروع کسب این ویژگی، لبخند زدن به دیگران و از آن‌ها تعریف‌کردن است. می‌توانید پول قهوه دوست‌تان را بپردازید و کار‌های خوبی را که برای دیگران انجام می‌دهید، یادداشت کنید. دنیا را از دید دیگران نگاه‌کردن یا بخشیدن کسی که شما را ناراحت کرده است هم می‌تواند مفید باشد.

پذیرفتن تجربه‌های جدید

با کار‌های خیلی ساده مانند شنیدن برنامه‌های یک پادکست جدید، رفتن به موزه یا چشیدن طعم یک غذای تازه می‌توان این ویژگی را کسب کرد. حتی می‌توانید در مباحث مختلف شرکت کرده و نظرات دیگران را درباره موضوعی خاص بشنوید و آن‌ها را بررسی کنید.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->