گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا پیشنهاد پرسپولیس ترابی را راضی نکرد جام تکلیف نکونام را مشخص می‌کند پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند
سرخط خبرها

رایزنی داورزنی در لوزان برای میزبان شدن تهران

  • کد خبر: ۱۰۲۹۰۳
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
رایزنی داورزنی در لوزان برای میزبان شدن تهران
میزبانی روسیه در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال، به ایران می‌رسد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فدراسیون والیبال ایران از هفته‌های پیش، بعد از لغو و گرفته شدن تمامی میزبانی روس‌ها در رویداد‌های جهانی والیبال از جمله لیگ ملت‌ها، تقاضای میزبانی تهران را در هفته سوم لیگ ملت‌ها به FIVB ارائه داده است.
حالا سفر و حضور داورزنی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال در لوزان، بهترین فرصت برای او در رایزنی با دیگر اعضای هیات رئیسه و از جمله اری گراسا و سایر مقامات است، تا آن‌ها را راضی به پذیرش این درخواست کند.
با توجه به میزبانی‌های موفق ایران در گذشته، به احتمال فراوان یکی از دستاورد‌های سفر رئیس فدراسیون والیبال به سوئیس، موافقت با این درخواست ایران خواهد بود.
روسیه طبق برنامه قبلی قرار بود در هفته سوم و طی روز‌های ۱۴ تا ۱۹ تیرماه میزبان تیم‌های ایران، صربستان، لهستان، ایتالیا و ایران باشد که حالا نه تنها از میزبانی محروم شده، بلکه جای خود را نیز گفته می‌شود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به تونس داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->