تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات امدادرسانی امدادگران هلال‌احمر خراسان رضوی در ایام نوروز

  • کد خبر: ۱۰۳۲۶۷
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
جزئیات امدادرسانی امدادگران هلال‌احمر خراسان رضوی در ایام نوروز
سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی جزئیات عملیات‌‌ امدادی و خدمات بشردوستانه هلال احمر خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

شهرآرانیوز - دکتر سید آرش سید صالحی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طرح ملی نوروزی ۱۴۰۱، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در راستای طرح ملی نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ در دو حوزه خدمات امدادی و خدمات بشر دوستانه به زائران و مسافران خدمت‌رسانی کرده است .

وی با اشاره به خدمات امدادی هلال احمر در این مدت، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر استان از ۲۵ اسفندماه تا ۸ فروردین ماه به حادثه‌دیدگان ۱۰۰ حادثه امدادرسانی کردند که از این تعداد ۲۶ عملیات توسط پایگاه‌های ثابت و ۸ عملیات توسط پایگاه‌های موقت انجام گرفت. مراکز اورژانس ۲۴ عملیات و مراکز حوادث جاده‌ای ۷۴ عملیات انجام دادند.

صالحی ادامه داد: نیروهای هلال احمر خراسان رضوی در این مدت ۴ مورد عملیات برف و کولاک، ۱ مورد عملیات آتش‌سوزی جنگل، ۵ عملیات کوهستان، ۹ عملیات حضوری، ۲ عملیات مناسبتی و ۵ عملیات خدمات شهری انجام دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: در این مدت به ۳۴۹ مصدوم خدمات امدادی ارائه شد و ۵۹ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۷۲ نفر امدادرسانی شده و ۱۰۷ نفر مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۶ مورد اسکان اضطراری افراد در راه مانده انجام گرفت.

صالحی با اشاره خدمات بشردوستانه این جعیت خاطرنشان کرد: در این مدت ۹۴ هزار و ۳۹۹ خدمت ایمنی سلامت، ۷۵۴۷ خدمت سحاب، ۸۶ هزار و ۳۶۶ خدمت فرهنگی و آموزشی انجام شده است. همچنین در این مدت ۹۸ هزار و ۲۷۴ محصول توزیع شده است و ۱۲ هزار و ۹۰۶ خدمت در قالب پویش بهرفت و ۵۰۰۰ خدمت در قالب پویش چلچراغ انجام شده است.

وی اضافه کرد: این خدمات و عملیات‌ها توسط ۴۸۴ نیروی عملیاتی، ۵۹۳ نیروی داوطلب، ۲۶۲ تیم عملیاتی، ۱ تیم آنست، ۱۲۱ خودروی عملیاتی و یک عد بالگرد، انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->