کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

مجیدی منتقد تمرین تیم‌های شهرستانی در تهران

  • کد خبر: ۱۰۳۷۸۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
مجیدی منتقد تمرین تیم‌های شهرستانی در تهران
فرهاد مجیدی از نداشتن زمین تمرین دلخور است. سرمربی استقلال در آستانه بازی با پیکان به همین بهانه به حضور برخی تیم‌های شهرستانی در تهران انتقاد کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان به جوانی پیکان اشاره کرد: «اکثر باشگاه‌ها به دنبال این هستند که بازیکن اسمی بیاورند، اما تیم پیکان تیم جوانی است. به مجموعه پیکان و مجتبی حسینی تبریک می‌گویم. تیم خوبی دارند و عملکرد خوبی داشتند. در جام حذفی هم ما را اذیت کردند. مطمئنا بازی سختی داریم. نه تنها مقابل پیکان بلکه همه ۷بازی پیش رو سخت هستند. باید تمام توانمان را بگذاریم تا نتیجه لازم را بگیریم.» مجیدی همچنان به موضوع زمین تمرین اشاره می‌کرد. مسئله‌ای که از ابتدای فصل وجود داشت: «زمین چمن تمرین استقلال مسأله‌ای بوده که باید پیش از آغاز فصل به آن فکر می‌کردند، اما متأسفانه این کار انجام نشد. شاید باورتان نشود از زمانی که آجورلو آمد حدود ۱۰ زمین را دیدیم، زمین‌هایی که برای تمرین مساعد باشند احتیاج به زمان جهت بازسازی دارند. این زمان را ما نداشتیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعاً خنده‌دار است این همه زمین را دیدیم و کلاً دو سه زمین خوب پیدا کردیم که تیم‌های شهرستانی در آن‌ها تمرین می‌کنند. تیم‌های شهرستانی که در شهر خودشان دو استادیوم دارند در تهران تمرین می‌کنند، اما پایتخت یک زمین تمرین ندارد.» تمرین تیم‌های شهرستانی در تهران از نگاه مجیدی عجیب است: «باورم نمی‌شود اجازه می‌دهند که آن‌ها در تهران تمرین کنند. کلا دو سه زمین خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم‌های شهرستانی و صنعتی آمدند و با اجاره‌های بالا گرفتند. زمین انقلاب شرایطش کمی بهتر شده آن را دیدیم اگر به آن برسند ان‌شاءالله هفته دیگر آماده می‌شود، اما زمین آرارات شرایط تمرین ندارد واقعا شرمنده بازیکنانم هستم واقعا زمین تمرین خوبی نداشتیم. در این مدت، اما بازیکنان با تمام توانشان تمرین کردند. باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند، ولی متأسفانه زمین‌هایی که انتخاب می‌کنیم برای آماده شدن احتیاج به زمان دارند. فکر کنم برای فصل بعد مشکل نداشته باشیم، چون کمپ حجازی در حال آماده شدن است، اما متأسفانه چند زمین خوب در تهران است که تیم‌های شهرستانی آن‌ها را گرفته‌اند مثل اینکه استقلال برود در سیرجان تمرین کند. این خنده‌دار است. دو زمین خوب است که متأسفانه تیم‌های شهرستانی آن‌ها را گرفته‌اند.» سرمربی استقلال درباره رکورد مشترک میان استقلال و پیکان درشکست ناپذیری نیز حرفی دارد: «واقعیت این است که من اصلا به این مسأله فکر نمی‌کنم اینکه تیم شکست نخورده و بخواهم رکورد را حفظ کنم، تیم پیکان این فصل را با یکسری جوان شروع کرد به مجموعه آن‌ها تبریک می‌گویم. بدون بازیکن سرشناس نتایج  خوبی گرفتند مهمترین فاکتورشان دوندگی است. بازی سختی داریم، ولی با توجه به شرایط جدول و اینکه در کورس قهرمانی هستیم مسلماً برای سه امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.» سرمربی استقلال درباره ماجرای بازگشت مرادمند هم این توضیح را داده است: «باشگاه کار‌هایی انجام داده، اما دقیقا نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا خیر، اما با توجه به شرایطی که داشته فکر می‌کنم بتواند به تیم ما ملحق شود منتظر تصمیم باشگاه هستیم.» حرف‌های پایانی سرمربی استقلال به جام جهانی اختصاص دارد. مجیدی صعود را دور از ذهن نمی‌داند: «با توجه به قرعه‌کشی انجام شده فکر می‌کنم تیم ایران برای اولین بار از گروه خودش صعود کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->