پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی
سرخط خبرها

شایعه عجیب حول پرسپولیس و فوتبال ایران: یحیی گل‌محمدی در تراکتور؟!

  • کد خبر: ۱۰۴۹۷۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
  • ۱
شایعه عجیب حول پرسپولیس و فوتبال ایران: یحیی گل‌محمدی در تراکتور؟!
شایعه پیشنهاد تراکتور به سرمربی پرسپولیس در هفته اخیر به گوش رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از شکست تیم پرسپولیس در جام‌حذفی و کنار رفتن از این مسابقات، بین برخی هواداران این تیم اختلاف افتاد و برخی مخالف ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی بودند. شاید این تعداد در جمع دیگر هواداران حاضر در ورزشگاه بسیار کم بودند، اما با توجه به برخی حرف و حدیث‌ها که پیش از بازی پیرامون این باشگاه شکل گرفته بود شاید چنین رفتاری از سوی هواداران چندان هم بی‌ربط نباشد.

از طرفی شنیده می‌شد سرمربی پرسپولیس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با سرخپوشان ندارد و می‌خواهد شانس خود را در تیم دیگری امتحان کند. او که با قهرمانی‌های پی در پی دین خود را به پرسپولیس ادا کرده طبق شنیده‌ها با مسئولان باشگاه تراکتور مذاکره کرده است. زنوزی مالک تراکتور که اخیرا رسما اعلام کرد از واگذاری مصرف شده و قصد دارد به کارش با تراکتور ادامه دهد پیش از این در فکر مذاکره با گل محمدی بود. او حتی با ساغلام که تازه به خدمت گرفته قراردادی به مدت نیم فصل بست و در پایان فصل این مربی تبریز را ترک می‌کند.

البته این شایعات را فعلا در حد همین شایعات باید باور کرد. گل‌محمدی یکی از موفق‌ترین مربیان لیگ‌برتر است و اصلا عجیب نیست که مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار بگیرد، اما زاویه‌ای که هواداران این تیم تبریزی با تیم پرسپولیس دارند از عجایب این مذاکره است. با این حال گل‌محمدی تا پایان فصل در کنار پرسپولیس می‌ماند و در پایان برای ادامه کار حرفه‌ای خود تصمیم می‌گیرد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای از گل‌محمدی حمایت کرده و تغییر در کادرفنی این تیم را تکذیب کرده است؛ تکذیبی که در صورت ناکامی پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی، شاید ادامه دار نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
شایعه مافیا فوتبال ایرانه البته ساغلام برای فصل بعد هم برای تراکتور برنامه داده و چون ساغلام مورد اعتماد هواداران تراکتور است این شایعه بیشتر شبیه جوک است تا عجیب بودن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->