ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

درخواست برای بررسی طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۶۲۴۵
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
درخواست برای بررسی طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)
یک نماینده مجلس از ارسال نامه به قالیباف برای بررسی طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان در جلسه علنی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح تبدیل وضعیت استخدام معلمان آموزش و پرورش، اظهار کرد:کلیات این طرح در کمیسیون آموزش رد شد، اما بنده به عنوان طراح از هیئت رئیسه کمیسیون خواستم گزارش بررسی این طرح را به هیئت رئیسه ارائه دهند تا نمایندگان در جلسه علنی درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: در همین راستا نیز نامه‌ایب به آقای قالیباف رئیس مجلس با ۶۰ امضا ارسال کردیم تا طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان در جلسه علنی رسیدگی شود و نمایندگان درباره آن تصمیمگیری کنند، در حال حاضر نیز منتظر هستیم تا طرح در نوبت دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گیرد تا وضعیت این طرح تعیین تکلیف شود.

نماینده مهاباد در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش حدود ۳۰۰ هزار کمبود معلم دارد، اظهار کرد: با تصویب و اجرایی شدن طرح مذکور می‌توان بخش عمده‌ای از کمبود معلمان در آموزش و پرورش را جبران کرد.

وی در حال حاضر یک نابسامانی درجذب نیرو‌ها در آموزش و پرورش وجود دارد، بیان کرد: در صورت تصویب این طرح وزارت آموزش و پرورش باید تمامی نیرو‌های خود را از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی جذب کند تا دیگر شاهد نابه سامانی در جذب نیرو‌های آموزشی نباشیم.

نماینده مهاباد در مجلس در تشریح بخشی از جزئیات طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان آموزش و پرورش، اضافه کرد: طرح مذکور درباره ساماندهی کلیه معلمان حق‌التدریس، معلمان مدارس زیر نُرم، نیرو‌های دارای شناسه نیروی انسانی (کد پرسنلی) و دوره دیده در دانشگاه فرهنگیان، مربیان پیش دبستانی غیر دولتی، نیرو‌های خرید خدمات (برون سپار در هنرستان ها)، آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی و نیرو‌های خرید خدمات آموزشی است.

محمودزاده با بیان اینکه قانون در مورد نحوه بکارگیری نیرو‌های فوق الذکر مسکوت مانده است، گفت: لذا تذکر مذکور با توجه به همکاری، کسب تجربه و مهارت کافی این گروه‌ها در مدارس مناطق محروم و صعب‌العبور کشور که با تعلق کمترین مزایا و عدم امنیت شغلی همراه بوده است و همچنین در جهت رفع کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش و استخدام گروه‌های فوق و در راستای بسط عدالت تدوین شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->