نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

واکنش به انگ تبانی در بازی پرسپولیس و پیکان

  • کد خبر: ۱۰۷۵۶۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
  • ۲
واکنش به انگ تبانی در بازی پرسپولیس و پیکان
بعد از پیروزی سرخ‌ها مقابل پیکان حاشیه‌های پیرامون نتیجه این بازی فضای فوتبال ایران را در بر گرفته که این ماجرا منجر به واکنش مدیران باشگاه پیکان شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برتری پرسپولیس مقابل پیکان درشرایطی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت، شائبه‌هایی را به وجود آورده که واکنش مدیرعامل باشگاه پیکان را هم به دنبال داشته است. امیر عطابخش دراین باره حرف‌هایی دارد: «پس از مسابقه صحبت‌هایی درمورد مجتبی حسینی شد. از دوره بازیگری حسینی او را می‌شناسم و شناخت کافی از وی دارم. در این مدت هم دیدم در کنار تمرینات و بازی‌های دوستانه فشرده طبق یک کار علمی، استراحت هم برای بازیکنان در نظر گرفت تا بازیکنان به خوبی آماده بازی با پرسپولیس شوند. حتی برای تیم اردو گذاشتیم و بچه‌ها در اختیار کادر فنی بودند. هر کاری لازم بود انجام دادیم تا با قدرت خوبی به مصاف پرسپولیس برویم.»

برخی جریان‌های مدعی شده بودند، چون مجتبی حسینی، سرمربی پیکان با یحیی گل محمدی سال‌ها همکار بوده، در این بازی تیمش را با تمام قوا مقابل پرسپولیس قرار نداده است. باشگاه پرسپولیس البته نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است، اما مدیران باشگاه پیکان به جهت اعاده حیثیت اظهاراتی را پیرامون این ماجرا با رسانه‌ها انجام داده‌اند تا خود را از اتهامات مجازی دور کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی لرستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
1
0
بقران تبانی واضح بود
حسین سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
1
0
این دو مربی سالها باهم کار کردن بیان مسئله تبانی بی علت نیست ! پیکان در بازی به این مهمی از سه یا ۴ بازیکن دهه ۸۰ استفاده کرد ! به نظر شما الان وقت جوانگرایی در تیم بود؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->