پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان

  • کد خبر: ۱۰۸۵۵۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان
امشب فولاد و استقلال در ورزشگاه فولاد آره نای اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های فولاد و استقلال باید امشب در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم بروند. در همین رابطه شنیده می شود ترکیبی که فرهاد مجیدی برای بازی امشب انتخاب کرده مشخص شده‌است.

ترکیب استقلال مقابل فولاد

حسین حسینی که در بازی با شهرخودرو محروم بود و جای خود را به رضایی داده بود، با پایان محرومیتش به ترکیب برگشته‌است. در خط دفاعی با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، مجیدی چاره‌ای ندارد جز اینکه به دانشگر و غلامی و داسیلوا بازی بدهد.

سمت راست حردانی و سمت چپ سلمانی مدافعان استقلال خواهندبود. حسین زاده و مهدی پور هم دو بازیکن وسط زمین استقلال خواهندبود. 

یامگا، ژستد و ارسلان مطهری نیز سه مهاجم استقلال در این بازی خواهندبود.

گفتنی است این دیدار حساس بدون تماشاگر برگزار خواهدشد و اگر فولاد مقابل استقلال شکست بخورد و پرسپولیس هم به سپاهان ببازد، استقلال قهرمان ایران خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->