نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

رکورد‌هایی که استقلال همراه با قهرمانی امسال می‌شکند

  • کد خبر: ۱۰۹۲۶۷
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
رکورد‌هایی که استقلال همراه با قهرمانی امسال می‌شکند
آبی‌شدن جام قهرمانی پس از ۹فصل؛ سریال جذابی به کارگردانی فرهاد مجیدی؛ سریالی که ۹سال برای مخاطبانش ادامه داشت تا به قسمت پایانی رسید. قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی همان رؤیایی بود که بسیاری از هواداران آبی انتظارش را می‌کشیدند.

نجفی | شهرآرانیوز؛ آبی‌شدن جام قهرمانی پس از ۹فصل؛ سریال جذابی به کارگردانی فرهاد مجیدی؛ سریالی که ۹سال برای مخاطبانش ادامه داشت تا به قسمت پایانی رسید. قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی همان رؤیایی بود که بسیاری از هواداران آبی انتظارش را می‌کشیدند. تاریخ وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر هم با کاپیتانی سرمربی کنونی اتفاق افتاده بود.

در ابتدا نگاه‌ها به «مجیدی مربی» مثبت نبود و بسیاری عقیده داشتند او تجربه کافی برای موفق‌کردن این تیم را ندارد، اما هرچه لیگ به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شد، منتقدان به حامیان مجیدی تبدیل می‌شدند. زیرا با نتایج کم‌نظیری که کسب کرد، اجازه هر نقدی را گرفت! کاملا دموکراتیک و بدون جدل!

قهرمانی استقلال در لیگ۲۱ از این نظر اهمیت داشت که پنج سال زیر سلطه رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس بود. مربیان زیادی مانند استراماچونی، منصوریان و شفر آمدند و نتوانستند سد راه رقیب سرخ‌پوش شوند، اما مجیدی کاری کرد کارستان. او نه‌تن‌ها با استقلال به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید، بلکه رکورد‌هایی را جابه‌جا کرد که کمتر هوادار خوش‌بینی انتظارش را می‌کشید.

قهرمانی استقلال، اما همراه شد با جابه‌جایی چند رکورد؛ روند شکست‌ناپذیری لیگ‌برتر در اختیار سپاهان قلعه‌نویی در لیگ دهم با ۲۱هفته شکست‌ناپذیری بود که حالا فرهاد مجیدی این آمار را به شکل هیجان‌انگیزی بهبود بخشیده است و می‌تواند استقلال را به اولین تیم تاریخ لیگ‌برتر تبدیل کند که بدون شکست جام طلایی را بالای سر برده است.

اگر بخواهیم با وسواس بیشتری به آمار‌های دیگر چنگ بزنیم، رکورد بی‌شکستی علی پروین در لیگ آزادگان با پرسپولیس است که ۲۴بازی پیاپی بی‌شکست بود و به دست مجیدی شکسته شد. همچنین حالا فرهاد توانسته است بیشترین برد پیاپی در لیگ‌برتر را در کنار استراماچونی داشته باشد؛ شش برد پیاپی که جهش بزرگ استقلال برای قهرمان‌شدن تلقی می‌شد.

اگر فکر می‌کنید شکستن رکورد‌ها به پایان رسیده است، سخت در اشتباهید؛ مصطفی آجرلو اولین مدیرعامل تاریخ لیگ‌برتر لقب گرفت که با دو تیم تحت مدیریتش قهرمان شده و فرهاد مجیدی نیز اولین سرمربی تاریخ لیگ‌برتر است که به‌عنوان بازیکن و حالا سرمربی در یک تیم، قهرمانی لیگ را جشن گرفته است.
برای تکمیل‌شدن رکورد‌های شکسته‌شده، استقلال تنها تیم لیگ کشورش است که در لیگ جاری شکستی را تجربه نکرده است. اگر شاگردان مجیدی در سه هفته باقی‌مانده به برتری برسند، با رکورد ۲۱پیروزی پرسپولیس برانکو در لیگ نوزدهم هم برابری خواهند کرد. هرچه باشد، پایان این فصل برای آبی‌ها خوش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->