شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

داستان‌سرایی ناشیانه تلویزیون بن‌سلمان درباره یکی از اعضای سپاه

  • کد خبر: ۱۱۱۱۴۹
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
داستان‌سرایی ناشیانه تلویزیون بن‌سلمان درباره یکی از اعضای سپاه
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، تلویزیون فارسی‌زبان ایران اینترنشنال متعلق به آل سعود، شب گذشته در خبری مدعی مرگ مشکوک یکی از اعضای نیروی قدس سپاه شد.

پروژه خبرسازی درباره این ماجرا ابتدا مدعی ترور آقای علی اسماعیل‌زاده از کارکنان نیروی قدس سپاه شد، ولی بعد از عدم استقبال افکار عمومی از این خبرسازی و باورپذیرنبودن این داستان، مدعی شد که وی به دست نیرو‌های خود سپاه حذف شده است.

تلویزیون اینترنشنال شب گذشته این خبر را در حالی به صورت ویژه و با عنوان خبر اختصاصی! منتشر کرد که این ماجرا حدود یک هفته قبل رخ داده و خبر آن به صورت غیررسمی در فضای مجازی نیز منتشر شده بود.

در همین رابطه یک منبع آگاه نیز با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

بنا به این گزارش، آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت. علت این فوت، به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->