نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

قهرمانی و رکوردشکنی دستاورد میزبان در جام امام‌رضا (ع)

  • کد خبر: ۱۱۱۲۷۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
قهرمانی و رکوردشکنی دستاورد میزبان در جام امام‌رضا (ع)
خراسان‌رضوی قهرمان مسابقات آغاز فصل دوومیدانی بانوان کشور شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم خراسان‌رضوی با هدایت حمیده جوان قهرمان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگ‌سالان کشور شد. مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور بانوان بزرگ‌سال به‌عنوان رقابت‌های آغاز فصل، با حضور ۱۶۶ورزشکار از ۳۳استان کشور در ورزشگاه امام‌رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

در پایان، تیم خراسان‌رضوی میزبان مسابقات آغاز فصل کشور، با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و دو برنز جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد و دوباره روی سکوی نخست قرار گرفت. پس از خراسان‌رضوی تیم تهران با پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز نایب‌قهرمان شد و تیم کردستان با سه طلا و یک نقره بر سکوی نخست ایستاد. در این مسابقات یک تیم از مشهد نیز حضور داشت.

رکوردشکنی دختران خراسانی

اما اتفاق بسیار ارزشمند در جریان این رقابت‌ها، شکسته‌شدن دو رکورد ملی بزرگ‌سالان و جوانان در دو ۳ هزار متر بامانع به‌دست دوندگان خراسانی بود. سمیرا خداترس با ثبت زمان ۱۰ دقیقه و ۲۵ ثانیه رکورد ملی رده بزرگ‌سالان را که پیش از این به سمیرا زمانی با ۱۱ دقیقه و یک‌ثانیه متعلق بود، بهبود بخشید. همچنین، حدیثه رئوف با زمان ۱۱ دقیقه و ۳ ثانیه رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد قبلی این ماده با زمان ۱۱ دقیقه و ۸ ثانیه در اختیار خودش بود. این رکورد‌ها پس از منفی‌شدن آزمایش دوپینگ ثبت نهایی می‌شود.

۱۰ مدال برای دونده‌های استان

در ماده ٣هزار متر بامانع، سمیرا خداترس به طلا رسید، حدیثه رئوف دوم شد و فاطمه سیماشادکام در رده سوم قرار گرفت، این درحالی بود که همه این دوندگان از خراسان‌رضوی هستند. در ماده هزارو٥٠٠ متر نیز بعد از پریچهر شاهی از تهران که به قهرمانی رسید، سمیرا خداترس و حدیثه رئوف از خراسان‌رضوی دوم و سوم شدند. در ماده ۱۰۰ متر بامانع فائزه آشورپور مانند دوره‌های گذشته به عنوان قهرمانی رسید. فائزه طباطبایی از مشهد نیز در رده سوم قرار گرفت.

در ماده ۱۰۰ متر فرزانه فصیحی قهرمان شد، حمیده اسماعیل‌نژاد از خراسان‌رضوی به مدال نقره رسید. در مسابقات دو ٤در١٠٠ متر استان‌های اصفهان، البرز و خراسان‌رضوی بر سکوی اول، دوم و سوم ایستادند. در ۵ هزار متر زهرا افشاریان از خراسان‌رضوی به مدال طلا رسید. انوشه ذوالفقاری از مشهد نیز مدال برنز کسب کرد. در ۱۰ هزار متر نیز زهرا افشاریان بازهم به مدال طلا رسید و ذوالفقاری سوم شد. در ۸۰۰ متر ساجده فانی از خراسان‌رضوی روی سکوی قهرمانی ایستاد.

آمادگی مشهد برای میزبانی هرساله

در حاشیه این رقابت‌ها فهیمه سروری معاونت بانوان ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی و زهرا موسوی مسئول ورزش بانوان آستان‌قدس‌رضوی در کنار پریسا بهزادی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی، از مسابقات دیدن کردند. سروری اعلام کرد که مشهد این آمادگی را دارد که هرسال میزبان این رویداد باشد. همچنین، بعد از پایان این مسابقات دوروزه، نشست نواب رئیس هیئت‌های دوومیدانی در ورزشگاه امام‌رضا (ع) برگزار شد. در این جلسه هما بیگی، نایب‌رئیس بانوان هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی، نیز حضور داشت که بهزادی به خلاصه‌ا‌ی از عملکرد بانوان در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های پیش‌رو در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

او تصریح کرد: در سالی که گذشت، پنجاه رکورد ملی و باشگاهی جابه‌جا شد. فرزانه فصیحی راهی المپیک شد، مهسا میرزاطبیبی در پرش بانیزه و ریحانه مبینی در پرش طول رکورد‌های خوبی به‌جا گذاشتند. ۱۰ باشگاه ورزشی از بخش بزرگ‌سالان و جوانان دختر حمایت کردند و در مسابقات حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->