ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

رتبه‌بندی معلمان؛ اصلاح نظام عادلانه پرداخت بر اساس شایستگی‌هاست

  • کد خبر: ۱۱۱۶۶۹
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
  • ۱
رتبه‌بندی معلمان؛ اصلاح نظام عادلانه پرداخت بر اساس شایستگی‌هاست
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادعا کرد: ۹۹درصد کسانی که از نظام رتبه‌بندی معلمان ایراد می‌گیرند اصلا نمی‌دانند نظام رتبه‌بندی چیست و از آن یک چیز پیچیده درست کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا حاجی بابایی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهرستان نیشابور افزود: برخی مدعی هستند با نظام رتبه‌بندی می‌خواهند کارمند اداری را مجازات کنند در حالی که این درست نیست.

نظام رتبه‌بندی معلمان به دنبال افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، رضایتمندی شغلی معلمان و اصلاح نظام عادلانه پرداخت بر اساس شایستگی‌هاست.

وی ادامه داد: امسال و پارسال برای تهیه تبلت دانش‌آموزان نیازمند به اندازه کافی بودجه در نظر گرفته شده تا هیچ دانش‌آموزی حسرت داشتن تبلت برای برخورداری از آموزش در فضای مجازی را نخورد و ریزترین مواردی که در این‌ حوزه نیاز به اعتبار دارد در نظر گرفته‌ شده است و فقط برای گرفتن سهمیه نیاز به پیگیری دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی ایران برای افرادی که به عینک، سمعک و ویلچر نیاز و توانایی تامین آن را دارند بودجه در نظر گرفته شده همچنین چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تغذیه در مدارس تصویب شده است.

حاجی بابایی افزود:هم اکنون در کشور ۳۰۰ هزار کمبود معلم داریم در حالی که در دورانی که من وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشتم ۱۰ هزار کلاس قرآنی در کشور تشکیل می‌شد، هر سال برای یک‌ میلیون دانش‌آموز کلاس سوم ابتدایی برنامه شنا برگزار می‌شد و یک میلیون دانش‌آموز دوره متوسطه اول به برنامه راهیان نور می‌رفتند.

وی ادامه داد:در آن دوران ۱۰ هزار مشاور آموزشی، حدود ۱۶ هزار معلم‌ ورزش و ۲۰ هزار مستخدم در مدارس استخدام‌ شد که اگر اینها را استخدام‌ نکرده بودیم امروز یک معلم ورزش در کشور وجود نداشت و پس از من همه اینها از جمله معلمان قرآن و معلمان فیزیک دبیرستانها را به زور راهی روستا کردند تا در دوره ابتدایی تدریس کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطعی کار دانشگاه فرهنگیان را به جایی رساندند که رهبر انقلاب تاکید کردند دانشگاه فرهنگیان نباید تعطیل شود.

شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
والا آ. پ نیاز به مشاور و معلم ورزش نداره اینا مسخره بازیه الکی پول خرج نکنید.. وهمچنین مربی پرورشی این کارا رو یه مدیر خوب و یه ناظم هم میتونه انجام بدهد..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->