پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

مهدی‌پور اولین جدا شده سرشناس استقلال؟

  • کد خبر: ۱۱۱۷۹۰
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
مهدی‌پور اولین جدا شده سرشناس استقلال؟
مهدی مهدی‌پور، هافبک میانی استقلال مورد توجه تیم‌های قطری و اماراتی قرار گرفته و به احتمال زیاد فصل بعد در استقلال بازی نخواهد کرد و لژیونر خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی مهدی‌ژور هافبک ملی‌پوش استقلال در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته واگر اتفاق خاصی رخ ندهد در روز‌های آتی قراردادش را با باشگاه جدید خود به امضاء خواهد رساند. مهدی‌پور از تیم‌های قطری و اماراتی پیشنهاد بازی دریافت کرده و درحال رایزنی‌هایی نهایی است تا استقلال را به مقصد یکی از این دو کشور ترک کند. البته احتمال اینکه مهدی‌پور راهی لیگ ستارگان قطر شود بیشتر است و این بازیکن مذاکرات موفق آمیزی با تیم خواهان خود در قطر انجام داده است.

مهدی‌پور البته برای ماندن در استقلال نیز بی میل نیست و هنوز نظرقطعی خود را به مدیران این باشگاه اعلام نکرده، اما با توجه به اینکه قرارداد او برای فصل سوم به طور مشروط به امضاء رسیده باشگاه استقلال برای راضی کردن او باید مبلغ قابل توجهی را هزینه کند.

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی به تازگی از استقلال جدا شده و مدیران استقلال هنوز موفق به استخدام جانشین او نشده‌اند چنانچه مهدی‌پور نیز از استقلال برود، وضعیت نگران کننده‌ای در نقل وانتقالات استقلال به وجود خواهد آمد.

تا کنون باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفته و باشگاه استقلال هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکرده و برخی بازیکنان را نیز در معرض جدایی می‌بیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->