نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

توافق PSG با گالتیه به عنوان سرمربی جدید

  • کد خبر: ۱۱۳۶۲۶
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
توافق PSG با گالتیه به عنوان سرمربی جدید
پی اس جی با باشگاه نیس برای جذب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید خود به توافق رسید، ولی به یک دلیل قادر به عقد قرارداد با او نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد که تصمیم مدیران پی اس جی برای قطع همکاری با پوچتینو نهایی شده و این مربی به زودی از این تیم جدا خواهد شد. در چند هفته اخیر گزینه‌های بسیاری به عنوان نامزد‌های هدایت این تیم مطرح شده‌اند که نام مربیان بزرگ و مطرحی در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

اصلی‌ترین گزینه پی اس جی، زین الدین زیدان بود که پیش از این سه بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و به باور مدیران این تیم، می‌توانست کمک بسیاری در رسیدن این تیم به این رویای قدیمی کند. با این حال، مذاکرات با این مربی فرانسوی به نتیجه نرسید و او مانند چند ماه گذشته به این باشگاه اعلام کرد که تصمیمی برای قبول هدایت این تیم ندارد تا مدیران پی اس جی به فکر مربی جدیدی باشند.

چند روز قبل رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که کریستوف گالتیه گزینه جدیدی پی اس جی برای فصل آینده است، مربی‌ای که فصل ۲۱-۲۰۲۰ موفق شد لیل را به مقام قهرمانی برساند و فصل گذشته نیز هدایت نیس را برعهده داشت.

با این حال، این مربی ۵۵ ساله دو سال دیگر با نیس قرارداد دارد و حالا پی اس جی باید برای فسخ این قرارداد مبلغ ۱۰ میلیون یورو به نیس بپردازد تا اجازه جدایی گالتیه را صادر کند.

شب گذشته نشریه اکیپ ادعا کرد که پی اس جی در مذاکره با نیس برای گالتیه به توافق رسیده و با پرداخت ۱۰ میلیون یورو بند فسخ این مربی، او را در اختیار خواهد گرفت. گالتیه باید از ۱۳ روز دیگر تمرینات پیش فصل نیس را زیر نظر بگیرد و باشگاه فرانسوی قصد دارد هر چه زودتر تکلیف او روشن شود.

انتقال گالتیه به پی اس جی تحت هر شرایطی به وضعیت پوچتینو وابسته است و تا زمانی که پی اس جی با وکلای پوچتینو برای فسخ قرارداد به توافق نرسد، هیچ چیز نهایی نخواهد شد. پی اس جی برای فسخ با پوچتینو باید ۲۰ میلیون یورو هزینه کند و در تلاش برای کاهش این مبلغ است. گالتیه دو فصل پیش توانسته بود لیل را قهرمان لیگ کند و جالب اینکه لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی در آن مقطع برای لیل کار می‌کرد. در واقع گالتیه گزینه مدنظر کامپوس برای پاریسی‌ها بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->