بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد
سرخط خبرها

هواپیمای مشهد - یزد دچار حادثه شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۳۷۹۴
  • ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
  • ۱
هواپیمای مشهد - یزد دچار حادثه شد + جزئیات
لحظاتی پیش هواپیمای مسافربری مشهد - یزد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دچار حادثه شد.

مهدی بی باک | شهرآرانیوز؛ جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفتگوی اختصاصی با شهرآرانیوز گفت: لحظاتی پیش هواپیمای مسافری مشهد- یزد که از فرودگاه شهید هاشمی نژاد به مقصد یزد تیکاف کرد، دچار حادثه در لاستیک هواپیما شد که پس از انجام یک پرواز کوتاه به فرودگاه مشهد بازگشت.

وی افزود: بدلیل امنیت بیشتر مسافران این پرواز در انتهای باند از هواپیما خارج و هم‌اکنون در سلامت کامل هستند. مسافران به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده‌اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد گفت: پرواز مشهد - یزد متعلق به شرکت آسمان به شماره ۶۱۸ و هواپیما فوکر۱۰۰ و دارای ۹۶ مسافر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
اگر حوادث هم نبود بعضی از مردم ستم های بسیاری بر ضعیفان میکردند!! اما ترس از همین سقوط یک عده به خود می آیند یک عده توبه میکنند یک عده مشکل دیگران را حل میکنند !!
انسانهایی که سوار هواپیما میشوند بیشتر از سقوط می ترسند، در سقوط هم خدا بعضی افراد را نجات میدهد .
(بحث، بحث خدا شناسی است نه ترساندن مردم )
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->