تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور
سرخط خبرها

معرفی رستورانی که کوتاه قامتان آن را اداره می کنند

  • کد خبر: ۱۱۳۹۲۳
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
معرفی رستورانی که کوتاه قامتان آن را اداره می کنند
رستوران بین المللی «نانیسم» یا رستوران کوتاه قامتان، عنوان مرکز تهیه غذا در تهران است که توسط افراد با معلولیت کوتاهی قد مدیریت می شود.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ اگر ساکن تهران هستید و به سینما هم علاقمندید، می‌توانید پس از رفتن به سینما آزادی، راه پارکینگ این سینما را در پیش بگیرید و مقابل پلاک ۴۶۰ توقف کنید.

حالا که به مقصد رسیدید، می توانید وارد یکی از رستوران های پر طرفدار ایران بشوید که توسط افرادی اداره می شود که شاید در نگاه اول اصلا آنان را نبینید! مدیران و پرسنل این رستوران همه کوتاه قامت هستند و حالا ایران یک جاذبه گردشگری خوب در صنعت غذا دارد که توسط یکی از اقشار پرتلاش جامعه معلولان اداره می شود.

 

معرفی رستورانی که کوتاه قامتان آن را اداره می کنند

 

رستوران کوتاه قامتان را مهدی ابراهیمی می‌چرخاند. مهدی که روزگاری در سینما و تئاتر هم فعالیت می‌کرد، حالا ۳ سالی می‌شود که شعله اجاق گاز رستورانش، گرمابخش رزق و روزی بسیاری از هم نوعان خودش است. مهدی و پرسنل رستورانش، کوتاه قامتند و به تعبیر لطیفه گونه خودش، آنان مخلوقات MP۳ خدا هستند و لطف خودشان را دارند.

پرسنل این رستوران جالب، همه تهرانی نیستند؛ بلکه از اقصی نقاط کشور و پس از شنیدن آوازه این رستوران برای کسب روزی حلال و تجربه یک زندگی متفاوت راهی پایتخت شدند.

 

معرفی رستورانی که کوتاه قامتان آن را اداره می کنند

 

ابراهیمی می‌گوید در روزهای اول کسی به این رستوران علاقه نشان نمی‌داد اما حالا که شاهد موفقیت روزافزون کسب و کارش است قصد دارد در شهرهای دیگر کشور و حتی خارج از کشور شعبه هایی از این رستوران داشته باشد و اشتغال زایی کند. خبرگزاری آناتولی ترکیه که در گزارشی به رستوران کوتاه قامتان تهران پرداخته بود، نوشت استانبول یا ازمیر هدف های بعدی مدیر این رستوران است.

 

معرفی رستورانی که کوتاه قامتان آن را اداره می کنند

 

۹۰ درصد پرسنل رستوران نانیسم را افرادی کوتاه قد از سرتاسر کشور تشکیل می‌دهند که بعضی از آنها همانجا با هم آشنا شده و ازدواج کردند. افرادی که پیش از فعالیت در این مجموعه، به خاطر شرایط نامطلوب جامعه و نگاه نادرست مردم در کوچه و خیابان دچار افسردگی بوده‌اند و حالا خود را باور کرده‌ و توانمندی خود را هم‌سطح با افراد بلندقامت می‌دانند. 

 

معرفی رستورانی که کوتاه قامتان آن را اداره می کنند

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->