سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

«هوپس» درخشان در مجارستان برای ستاره مشهدی

  • کد خبر: ۱۱۴۰۸۳
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
«هوپس» درخشان در مجارستان برای ستاره مشهدی
تداوم نتایج خوب پینگ پنگ باز آینده دار مشهدی در رقابت های جهانی جوانان نگاه‌ها را به خود خیره کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات «هوپس» فستیوال جهانی جوانان مجارستان با موفقیت‌های ستاره مشهدی حاضر در این رقابت‌ها ادامه یافت. سومین روز مسابقات فستیوال جهانی جوانان مجارستان با حضور پرهام گلستانی، تنها نماینده ایران در بخش‌های انفرادی، دوبل و تیمی دنبال شد. حضوری که نوید ظهور پینگ پنگ باز مشهدی شش دانگی را به جامعه تنیس روی میز ایران می‌دهد.

«هوپس»، طرحی برای فرار از چین

هوپس یکی از طرح‌های فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای گسترش این رشته در سراسر دنیا محسوب می‌شود. قاره آسیا به عنوان قطب اول تنیس روی میز دنیا، در اجرای طرح هوپس نیز عملکردی موفقیت آمیز داشته است. در شرق آسیا و در کشور‌هایی مانند کره و چین، آموزش تنیس روی میز از سنین شش و هفت شروع می‌شود و به طور سیستماتیک ادامه پیدا می‌کند تا جایی که به قهرمانی جهان و المپیک منجر شود. چون این روش در سایر کشور‌ها اعمال نمی‌شد، فدراسیون جهانی تصمیم گرفت با یک الگوسازی در واقع این سیستم را خلق و سایر کشور‌ها را مجاب کند که این روش را دنبال کنند.

در سنین بالا اختلاف سطح بین شرق آسیا و سایر کشور‌ها زیاد می‌شود و رقابت با بازیکنان چینی دشوار است، اما در سنین پایه که اختلاف سطح کم است، به آن‌ها نزدیک می‌شویم و می‌توان همان روش آن‌ها را دنبال کرد. این طرح ویژه سنین ۱۰ و ۱۱ است و کشور‌های جهان را مجاب کردیم که از سنین کمتر ورزشکاران را برای ورود به طرح هوپس آماده کنند. دو دوره قهرمانی متوالی نوید شمس، نونهال البرزی، را می‌توان نقطه بارزی از موفقیت این طرح در قاره کهن دانست. حالا پرهام گلستانی به عنوان ستاره جدید تنیس روی میز ایران در رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال توانسته است خودش را به جامعه ورزش مشهد معرفی کند و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده تنیس روی میز استان از او بیشتر خواهد شنید.

نمایش درخشان گلستانی در مجارستان

پرهام گلستانی، پینگ پنگ باز خراسانی، در سومین روز این مسابقات در بخش انفرادی کمتر از سیزده سال، در گروه پنجم دو بازی برگزار کرد. ابتدا در مقابل «لوانته» از کشور رومانی با نتیجه مقتدرانه ۳بر ۰ پیروز میدان شد. در بازی دوم با «زتنی» از مجارستان در یک بازی بسیار نزدیک و تماشایی، نتیجه (۳بر۲) را واگذار کرد.

همچنین، در نتایج گروه دهم بخش انفرادی کمتر از پانزده سال، گلستانی در مقابل بازیکن مقتدر سوئدی با نتیجه ۳بر ۰ شکست را پذیرفت. او در این رده سنی نیز با دو برد و یک شکست به آخرین بازی خود برای کسب رتبه دوم گروهی چشم دارد. در بخش دوبل کمتر از پانزده سال، پرهام و نیکلا از مجارستان توانستند آخرین بازی مرحله گروهی را نیز در مقابل تیم قبرس با نتیجه ۳بر ۰ به پایان ببرند و با اقتدار به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنند.

در بخش تیمی کمتر از پانزده سال، تیم میکس ایران، رومانی و یونان با سرمربیگری علی گلستانی حضور یافت که در نهایت نتایج زیر کسب شد: دور اول مقابل تیم مجارستان بازی با نتیجه ۳بر۱ واگذار شد که تنها برد بازی را پرهام رقم زد. دور دوم در مقابل تیم ازبکستان با نتیجه ۳بر ۱ پیروز میدان شدند که پرهام با دو برد، نقشی کلیدی داشت. دور سوم در مقابل تیم اوکراین در بازی‌های بسیار تماشایی با نتیجه نزدیک ۳بر۲ پیروز شدند که پرهام با دو برد طلایی خوش درخشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->