سرخط خبرها

آیا خبر بازگشت جانی دپ به نقش «جک اسپارو» در «دزدان دریایی کارائیب» صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۱۴۶۳۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
آیا خبر بازگشت جانی دپ به نقش «جک اسپارو» در «دزدان دریایی کارائیب» صحت دارد؟
یک سایت استرالیایی به تازگی خبر داده است جانی دپ درحال مذاکره با «دیزنی» برای بازگشت به نقش «جک اسپارو» در مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» است.

شهرآرانیوز - یک سایت استرالیایی به تازگی خبر داده است جانی دپ درحال مذاکره با دیزنی برای بازگشت به نقش «جک اسپارو» است. مبلغ این قرارداد هم ۳۰۱ میلیون دلار اعلام شد، زیرا در جریان دادگاه اختلاف این بازیگر با همسر سابقش نماینده امبر هرد از دپ پرسید اگر دیزنی برای بازگشت او ۳۰۰ میلیون دلار پیشنهاد دهد حاضر به بازی دوباره در مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» خواهد شد و جانی دپ جواب منفی داد.  

بعد از شایعه جدید بازگشت دپ به نقش «جک اسپارو» سخنگوی او به «فاکس نیوز» گفته است: جانی دپ در حال مذاکره برای ایفای نقش «کاپیتان جک اسپارو» در مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» نیست.

دادگاهی که به پرونده جانی دپ و هرد می‌پرداخت پس از چند هفته، رأی را به سود دپ صادر کرد و گفت هرد با واردکردن اتهام نابه‌جای آزار خانگی به همسر سابقش او را بدنام کرده است. بعد از این رأی، بسیاری از امواج منفی پیرامون جانی دپ به سود او تغییر کرد و شایعاتی از بازگشت او به مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» قوت گرفت. برخی در این شایعات می‌گفتند «دیزنی پلاس» یک سریال در دست ساخت دارد که سال‌های اولیه زندگی «جک اسپارو» را بررسی می‌کند و قرار است دپ ۵۹ در آن بازی کند.


اولین مصاحبه امبر هرد پس از دادگاه جنجالی با جانی دپ


خوب است بدانیم دپ قبل از اخراجش از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» قرار بود برای ششمین‌حضورش در نقش «جک اسپارو» ۲۲.۵ میلیون دلار بگیرد.

دپ طرفداران ساده‌لوح زیادی دارد که مصمم هستند «عدالت» را با چنین شایعاتی برقرار کنند، ظاهرا مهم‌ترین تلاششان بازگرداندن جانی دپ به نقشی است که او را به یک نماد تبدیل کرد، حتی اگر این بازگشت در شایعات و نظریه‌پردازی‌های احمقانه باشد.


ویدئو | وکیل جانی دپ: هدف جانی از این دادگاه گرفتن پول نبود، بازگشت اعتبارش بود

نتیجه دادگاه جانی دپ و امبر هرد مشخص شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۱) | مروری بر زندگی مشترک دو بازیگر هالیوود + تصاویر


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->