رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد
سرخط خبرها

پایگاه ترکیه در عراق بازهم راکت خورد + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۵۱۹۸
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
پایگاه ترکیه در عراق بازهم راکت خورد + فیلم
منابع خبری عراق گفتند که یک پایگاه متعلق به نیروهای ترکیه در استان دهوک، با سه راکت، هدف قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهدان عینی بعد از ظهر امروز شنبه خبر دادند که پایگاه نظامی متعلق به نیروهای ترکیه در شمال استان دهوک در منطقه کردستان عراق هدف حملات راکتی قرار گرفته است.

پایگاه خبری شفق نیوز به نقل از این افراد گزارش داد، این پایگاه که در منطقه «شیلادزی» در استان دهوک قرار دارد، مورد حمله راکت قرار گرفته و در نتیجه ستونهایی از دود به هواخاسته است.

این در حالی است که هنوز آماری از تلفات جانی و خسارات مادی این پایگاه منتشر نشده است. شفق خبر داد که عناصر پ.ک.ک عامل این حمله هستند و دستکم سه راکت به سمت آن شلیک شده است.

این در حالی است که وزارت دفاع ترکیه هم بعد از ظهر امروز شنبه خبر داد که دو نفر از نیروهای امنیتی این کشور در عراق کشته شدند. این نهاد ترکیه‌ای خبر داد که این نظامیان در جریان حملاتی کشته شدند که عناصر «پ.ک.ک» انجام دادند.

در همین راستا، منابع عراقی اواخر خرداد ماه گذشته از حمله پهپادی ترکیه در اقلیم کردستان عراق در استان سلیمانیه خبر دادند. در این حمله که در منطقه «سایلو کلار» انجام شد، یک خودرو منهدم گردید.

در جریان این حمله، چهار نفر از اعضای گروهک پ.ک.ک که سوار بر خودرو بودند کشته شدند و جسد آن‌ها به بیمارستان  منتقل شد. یک نفر نیز بر اثر انفجار خودرو زخمی شده است.

ترکیه در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) عملیات جدیدی را به بهانه پاکسازی عناصر پ.ک.ک از شمال عراق به راه انداخت، عملیاتی که دولت عراق آن را غیرقانونی و تجاوز به خاک خود می‌داند، هرچند این اعتراض و اعتراضات پیشین در خصوص مداخلات نظامی ترکیه همواره با با بی اعتنایی ترکیه مواجه شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->