سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد
سرخط خبرها

طهوریان عسکری: تلاش شورای ششم، دست‌یابی به شهرداری الکترونیک است

  • کد خبر: ۱۱۶۹۲۹
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
طهوریان عسکری: تلاش شورای ششم، دست‌یابی به شهرداری الکترونیک است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمام تلاش شورای ششم این است به دور از شعار در پایان چهار ساله خود به شهرداری الکترونیم دست یابیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد هم که عضو ناظر هیئت مدیره فاوا است، در مراسم رونمایی از گواهینامه مشهد به عنوان نخستین شهر هوشمند کشور گفت: امروز در عصر ارتباطات و عصر فناوری نوین هستیم، عصری که رخداهای زندگی با تجهیزات الکترونیکی را درهم آمیخته و پشت این عصر ارتباطات باز هم هوش و تفکر یک انسان قرار دارد.

قرار گرفتن حوزه خدمات شهری در بستر ارتباطات فناوری

وی اضافه کرد: حوزه فناوری اطلاعات یکی از موضوعات و دغدغه های مهم شورای ششم و‌ مدیریت شهری این دوره است. به نظرم حوزه خدمات شهری هم باید در بستر فناوری ارتباطات درگیر شود و رئیس کمیسیون خدمات شهری هم به این موضوع تاکید دارد که حوزه خدمات شهری از این بستر بهره ببرد.

طهوریان عسکری ادامه داد: مسلما شما در قله توجهات سیاست های مدیریت شهری قرار دارید و این ارتباط دوسویه باید حتما حفظ شود. درهفته های گذشته قطعی من کارت چقدر معضل برای شهر ایجاد کرد که  این نشان از جایگاه ویژه شما در شهر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در بین همکاران فاوا افرادی داشتیم که به دلیل سهل انگاری و کم توجهی ما اکنون در شرکت های خارجی در حال برنامه نویسی هستند و ما از حضور آن ها محروم هستیم. توجه به منابع انسانی مسولیت سنگینی بر دوش مدیریت شهری است که باید به صورت ویژه توجه به نیروی انسانی و رفع مشکلات آن ها انجام شود.

نگاه ویژه به جهانشهری در بستر ارتباطات فناوری

وی تصریح کرد: یک اتفاق خوب که در شورای پنجم افتاد و باید ادامه داشته باشد هوشمندسازی شهر است که در دوره های قبل به آن پرداخت شد. دوره ششم مدیریت شهری هم توجه مضاعفی را برای جهانشهر شدن در بستر فناوری ارتباطات دارد.

طهوریان عسکری افزود: اگر قرار است شهر را ارزان تر اداره کنیم باید به حوزه فناوری اطلاعات توجه داشته باشیم. تمام تلاش شورای ششم این است به دور از شعار در پایان چهار ساله خود به شهرداری الکترونیم دست یابیم و باید در راستای شهر هوشمند، شهرداری هوشمند و شهروند هوشمند قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در شورای ششم این قول را دادیم که مردم از داخل خانه های خود به دور از واسطه گری، در بستر فناوری اطلاعات خدمات خود را دریافت کنند و این اتفاق رقم نمیخورد مگر اینکه فناوری ارتباط رشد داشته باشد و از بستر آی تی استفاده شود. باید همت کنیم در یک دوره این بستر را برای شهروندان فراهم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->