معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

تکذیب هک شدن ۱۵ میلیون حساب بانکی

  • کد خبر: ۱۱۷۰۶
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
تکذیب هک شدن ۱۵ میلیون حساب بانکی
در روز‌های گذشته، اخباری مبنی‌بر هک‌شدن برخی بانک‌های کشور و افشای اطلاعات کاربران آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی از هک‌شدن اطلاعات ۱۵‌میلیون حساب بانکی در کشورمان خبر داد و عده‌ای از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویری از ایمیل دریافتی خود منتشر کردند که نشان می‌داد مشخصات کارت بانکی آن‌ها و بیش‌از ۱۵ میلیون مشتری دیگر به سرقت رفته است؛ داخل ایمیل لینکی قرار داشت که کاربر را به فایل حاوی اطلاعات کارت ۱۵ میلیون مشتری هدایت می‌کرد. اخبار زمانی جدی‌تر شد که تعدادی از کاربران از تغییر رمز اول کارت بانکی خود توسط بانک‌ها خبر دادند؛ گفته می‌شد این بانک‌ها اقدام مذکور را درراستای افزایش امنیت حساب مشتریان انجام داده‌اند.
البته مسئولان بانکی به‌صورت غیررسمی تأکید کردند که اطلاعات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی هیچ ارزشی ندارد و بیشتر به‌منظور ایجاد ترس میان مشتری‌های بانک‌ها منتشر شده است.
با گــذشـــت چنـــد روز و پـــس‌از داغ‌شدن این موضــــوع، بـــالاخــره محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در واکنش به این خبر اعلام کرد که این بانک‌ها هک نشده‌اند، بلکه پیمانکار فنی سابق یکی از مجموعه‌ها که به اطلاعات دسترسی داشته در‌حال باج‌خواهـــی به کــمـک این اطلاعات است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->