آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توقیف ساعتی خودرو‌های متخلف در پایتخت

  • کد خبر: ۱۱۷۲۰۶
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
توقیف ساعتی خودرو‌های متخلف در پایتخت
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف ساعتی خودروهای متخلف در محل تخلف خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد رازقی درباره اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در پایتخت گفت:‌ یکی از وظایف پلیس برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی است و در همین راستا نیز برابر قوانین و مقررات با تخلفات مرتکب شده از سوی این افراد برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسته به نوع تخلف، مجازاتی نیز برای متخلفان اعمال خواهد شد، گفت: برخی جرائم رانندگی با جریمه، برخی دیگر از جرائم مانند دستکاری در ارقام پلاک با جریمه و معرفی به مقام قضایی و برخی دیگر نیز با جریمه و توقیف همراه خواهد بود.

رازقی با بیان اینکه توقیف وسایل نقلیه متخلف به دو شکل توقیف موقت در محل و انتقال به پارکینگ انجام خواهد شد، گفـت: در همین راستا نیز طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در تهران به اجرا درآمده است. در این طرح خوردوها به شکل ساعتی به مدت دو تا پنج ساعت در محل توقیف می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه توقیف برخی از خودروها ممکن است تا ۱۲ ساعت نیز طول بکشد، گفت:‌ یکی از موارد اثرگذار بر مدت توقیف نوع تخلفی است که انجام می‌شود. راننده خودروی متخلف در طول این مدت اجازه حرکت دادن خودرو را نداشته و بعد از زمان مشخص شده راننده می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->