مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وزیر ورزش: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر فنی نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۱۱۷۴۵۱
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
وزیر ورزش: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر فنی نمی‌دهیم
تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سجادی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و نظر نهایی وزارت ورزش در این خصوص به شهرآرانیوز اظهار کرد: منتظر نظر فدراسیون هستیم. نظر فنی نمی‌دهیم، اما جلسه خوب و محرمانه‌ای روز گذشته با ماجدی، سرپرست فدراسیون داشتم و قرار بر این شد که امروز جلسه مشترکی میان کمیته فنی و هیات رییسه داشته‌باشند. به تهران که برگردم، مجددا اطلاع کسب خواهم کرد.

وی افزود: به ماجدی اطمینان دادم که هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون خواهدبود و حمایت می‌کند. چه گزینه نهایی خارجی باشد و چه داخلی، هر منبعی که لازم باشد در اختیار فدراسیون با دستور دکتر رییسی، رییس جمهور قرار خواهیم‌داد.

سجادی گفت: ستادی برای جام جهانی قطر داریم که مخبر، معاون رییس جمهور به عنوان رییس آن ستاد فعالیت می‌کند. از جنبه‌های مختلف در قطر قرار است موفق باشیم، یکی از این ابعاد حضور تیم ملی است که انشالله نتایج خوبی کسب می‌کند. قرار است به قطر کمک کنیم و در کنارشان باشیم و همکاری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و ... داشته‌باشیم.

وزیر ورزش گفت: به جز مخبر که رییس این ستاد است، من مسئول کمیته ورزش آن هستم. هر کجا چه در ستاد چه در هیات دولت، رییسی و مخبر بار‌ها تاکید کرده‌اند که برای موفقیت و آمادگی تیم ملی فوتبال هر کمکی از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

وی افزود: مسائل فنی، مسائل داخلی فوتبال است. دیروز به ماجدی گفتم هر تصمیمی اعم از ابقای کادرفنی فعلی یا انتصاب مربی ایرانی یا خارجی بگیرند، هر هزینه‌ای که داشته‌باشد، برای هر مدت و هر مبلغی، اگر حاصل کار کارشناسی و فنی باشد که حتما هم هست، ما در وزارت ورزش به این تصمیم احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم.

وی افزود: هیچ نقصانی در این خصوص وجود ندارد و رییسی هم دستور داد هر تصمیمی نیاز است تا ضمن حفظ اتحاد تیم، بازیکنان با بهترین شرایط روحی و جسمانی به مسابقات جام جهانی بروند، اتخاذ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->