سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان
سرخط خبرها

طارمی دروازه موناکو را هم فتح کرد+ ویدئو گل ستاره ایرانی پورتو

  • کد خبر: ۱۱۸۴۰۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
طارمی دروازه موناکو را هم فتح کرد+ ویدئو گل ستاره ایرانی پورتو
مهدی طارمی باز هم در ترکیب تیم پورتوی پرتغال درخشید و موفق شد در یک بازی تدارکاتی دروازه تیم مطرح موناکو را باز کند. گل طارمی بازتاب بسیاری در رسانه‌های پرتغال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی طارمی همچنان به درخشش در ترکیب تیم پورتو ادامه می‌دهد. بازیکن مطرح فوتبال ایران در تازه‌ترین درخشش خود موفق شده دروازه تیم موناکو را باز کند. شب گذشته پورتو به مصاف موناکوی فرانسه رفت و با گلزنی طارمی به برتری ۲ بر یک رسید.

گل اول پورتو را ستاره ایرانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۷  به ثمر رساند و گل دوم پورتو را با ضربه سر گالنو در دقیقه ۷۱ وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه ۹۰ نیز ویسام بن یدر گل موناکو را زد.

مهدی طارمی پس از این مسابقه گفت: بازی خوبی برای ما بود. سخت تلاش کردیم. به اولین بازی رسمی فصل‌مان بسیار نزدیک هستیم و می‌خواهیم به اولین جام فصل دست پیدا کنیم. به همین خاطر رو به جلو حرکت می‌کنیم. می‌خواهیم در بازی بعدی بهتر از الان کار کنیم و به قهرمانی دست یابیم.»

طارمی درحالی در ترکیب پورتو می‌درخشد که پرونده حضور او در تیم میلان ایتالیا همچنان باز است.

لازم به ذکر است که شریه آبولا عکس تمام قد از مهدی طارمی را در جلد اصلی کار کرد و با تیتر «عادت‌های همیشگی» از پیروزی همیشگی پورتو صحبت کرد.

آبولا نوشت که پورتو حتی بدون ویتینا نیز توانست عملکرد خوبی به ثبت رساند.

ویتینا یکی از ۳ بازیکن مهمی بود که در سال ۲۰۲۲ پورتو را ترک کرد و بسیاری نگرانند که پورتو بدون این هافبک که راهی پاریسن ژرمن شده نتواند عملکرد خوب خود در فصل گذشته را تکرار کند.

نشریه پرتغالی همچنان نیم نگاهی به تصمیم مهم کونسیسائو داشت و نوشت: سرمربی پورتو با اینکه هفته آینده بازی سوپرکاپ دارد، ولی کسی را نیمکت نشین نکرد و با بازیکنان اصلی خود بازی را ادامه داد.

ویدئو گل مهدی طارمی به موناکو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->